Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mikro helikopter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mikro helikopter

    Er det noen her på forumet som har et tips til et mikro helikopter som er lett til nybegynner?
    Hadde vært kjekt om det ikke var større enn 25-30 cm kroppslengde.

  • #2
    E-Sky V3 meget bra heli
    HPI Baja 5T.
    Crono RS Sport. til salgs.
    E-Sky V3 2.5Ghz

    Comment


    • #3
      Du kan jo se nærmere på Blade mCX og mCX S300 som Small Size selger. Disse får du kjøpt både med og uten radio. Noe særlig enklere og mer tilgivende enn dette skal du lete lenge etter. I tillegg tåler de å gå i både tak, vegger, gulv, stueplanter, gardiner og annet nips uten at verken de eller omgivelsene tar noe særlig skade av det. Skulle det ryke noe så koster ikke dele spesielt mye å reparere heller. Og det som eventuelt måtte ryke er gjerne inner shaft fordi du kjører i taket eller veggen, eller landingsunderstellet fordi du lander for hardt. I tillegg får du kjøpt Outrage batterier som både har litt høyere kapasitet og leverer mer strøm enn det orginale batteriet. Fordelen med disse minste coax-helikopterene kontra de litt større coax-helikpoterene, er at de er så små at du faktisk kan dra på litt med dem innendørs, selv om du har ganske liten plass til rådighet. Jeg har ingen problemer med å sitte i det ene setet i toseteren og bruke det andre setet til landingsplass. Det er omtrent 4x så stor plass som jeg egentlig trenger for å lande på. Og skulle jeg butte i ett armlene eller ei pute så blir ingen ting ødelagt.

      Comment


      • #4
        Jeg gikk fra E-sky sin lama v4 til walkera sin lama2 og jeg merker forskjell. Ingen forstyrelser siden jeg har 2,4 modellen. Ikke noe hakking, MYE mer stille og stuevenlig, Og ikke minst mindre så man har større plass å fly på. Gå for de minste heliene sier jeg bare
        Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X