Announcement

Collapse
No announcement yet.

En liten advarsel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    menne en ødelagt plugg er vel ikke noe som skal gå på "garanti" dere har vært veldig heldige om dere fikk igjen pengene.

    ville nok kanskje tatt og moderert hatet mot mikronor iom han har refundert dere 100% noe som er snodig iom det ikke har vært noe større gæærnt enn att den ikke får justert seg helt inn.

    kanskje man bare kunne bytta plugg til en varmere/kaldere plugg(om det er slikt i 2 takts verden)

    men lykke til med Bajane, det ser jo virkelig morro ut om man har plass til og krutte rundt med en slik
    Sverre Finnerud '83 modell
    FF4 Shafty Crawler med masse snadder
    frekvens 2.4ghz

    Comment


    • #32
      Denne tråden var artig å lese...

      Rc har jeg holdt på med siden jeg var snørrunge, men i lekebutikk skala. Først siste året har jeg begynt å få litt fart på greiene igjen og kjøpt litt heftigere saker.

      MEN, det som er mest artid ved å lese denne tråden er at folk flest her inne, som i resten av landet, ikke har peiling på hva som er norsk lov, og hva den innbefatter.

      MEN igjen, Synes ikke mikronor har utført SÅ slett service. Hadde han vært ute etter det, så kunne han avfeid reklamasjonen som brukerfeil, og kunden ville ha måttet bevise at det ikke er tilfelle. Står en plass i tråden at motorene ble innkjørt i pluss 10, har det vært over 0 grader der borte de siste månedene?

      Og selv vil jeg påstå, at en pluggfeil ikke er grunnlag nok for å heve ett kjøpm selvom den blir byttet 3 ganger, grunnlag for ny vare, kanskje, men å heve kjøpet, neppe. Så vil si at mikronor til syvende og sist har utvist ganske så bra serive jeg for at kunden skal være fornøyd. Jeg ble hvertfall ikke skremt fra å ikke handle hos dem av denne tråden, snarere tvert i mot, de virker å være seriøse i det dem bedriver, selv om kanskje ikke kunnskapen strekker helt til på alle områder?
      Traxxas: Rustler VXL, Jato 3.3, T-Maxx 2,5AWD, T-Maxx 3,3 AWD

      Comment


      • #33
        Er nok enig her ja. Kjøpte en buggy til 2 500. Jeg vet ikke store pengene, men kjørte da tilbake til hamar, og gledet meg til og kjøre. Åpnet boksen og... BILEN VAR IKKE DER. Tenk på det. Han hadde gitt med en boks uten bil O_o ringte han og han beklaget meget, og sa at jeg fikk velge deler opp til 75 kr som en unnskyldning. Det dekker ikke bomringene en gang...

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X