Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøp av Traxxas Summit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Skrev den opp på lista, Helmet.
    ----

    2000,- for en Traxxas Summit. Billig! Men kan man stole på dem?

    Comment


    • #32
      Originally posted by AndersJ View Post

      Ser ut til å være billig der iallefall! ser at en slash 2wd selger de for $130
      Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
      Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

      Comment


      • #33
        Siden så jo seriøs ut da. Tar de betaling via Paypal da? Ser ikke noe symbol eller noe der...

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • #34
          Noen andre som har erfaringer med den siden? http://www.rckencang.com

          Comment


          • #35
            Hele siden så ut som var slengt kjapt i sammen, uansett så prøvde jeg å bestille noe billig rask for å sjekke betalingsløsningene. det kom ikke noe fraktpris og betalings instruksene fikk jeg beskjed om at skulle komme på mail. så total useriøs seff

            Comment


            • #36
              Originally posted by freddy85 View Post
              Hele siden så ut som var slengt kjapt i sammen, uansett så prøvde jeg å bestille noe billig rask for å sjekke betalingsløsningene. det kom ikke noe fraktpris og betalings instruksene fikk jeg beskjed om at skulle komme på mail. så total useriøs seff
              Så jeg burde altså ikke bestille Summiten derfra?

              Comment


              • #37
                Originally posted by AndersJ View Post
                Så jeg burde altså ikke bestille Summiten derfra?
                Sannsynligvis ikke.

                Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S
                Team Losi : Spektrum

                Comment


                • #38
                  Da jeg leste igjennom betingelsene, bytterett osv.osv. syntes jeg det virket seriøst nok. men da Jeg prøvde å registrere meg på siden, fikk jeg aldri noen aktiveringsmail og får ikke logget inn der.
                  Synd, da prisene ikke var så værst...
                  Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                  Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                  Comment


                  • #39
                    Rettelse: Jeg har fått aktiveringsgreie.
                    skifta litt mening jeg...
                    De har jo bilde av noe som ser ut til å være butikken deres da... så skulle vel tro de var seriøse?
                    Står jo adressen osv. (Indonesia) og virket jo seriøs ellers synes jeg da... jeg kan ikke se det som er nevnt over her om at siden var "kjapt slengt sammen"
                    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                    Comment


                    • #40
                      Du får kjøpe noe du da og fortelle hvordan det gikk. Vedder på at jeg om noen dager får en mail der det står et beløp jeg skal betale mellom western union eller noe annet ræl, noe som er en svært usikker måte å betale på iforhold til visa\paypal og jeg ikke kommer til å gjøre.

                      Comment


                      • #41
                        Ikke så himla mye billigere en i norge...

                        Den billigste Summiten jeg har funnet i norge koster ca 5000,-



                        Dette er ikke mye dyrere en å importere selv... Husk en bil er stor, noe som gir høy voumvekt og kostbar frakt.
                        540$ * 6kr/$ = 3240 + 500 (frakt) = 3740 * 1,25 = NOK 4675,- Bare for bilen.

                        Kan kanskje være en idè å kjøpe bilen i norge, men bestille Batterier, lader og strømforsyning fra utlandet... Spesielt med tanke på liten prisforskjell og bedre garanti/support i norge.
                        Last edited by Nazgarot; 11 February 2010, 10:56. Reason: Gramatisk feil
                        Espen D - 1981 model - USA - 1, med stort sett alt byttet/tunet; Savage SS 4,6: 3 speed, reverse, + mye modifisering; Hellfire SS, K4,6 HO ++; E-revo BL; 2x Mini-Z AWD; Noen gamle el buggyer; HiTech Agressor CRX 3Ch FM 40 MHz; En dunge med 27 MHz sendere...

                        Comment


                        • #42
                          prøv samirc.no bare billige traxxas eller bloby.no som har billige summiter

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X