Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tamiya TT-01D/R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tamiya TT-01D/R

    Vil høre hva dere syns om dette: Jeg har lenge tenkt å begynne med kjøring igjen. Har ikke gjort dette siden 1988, men vil ta opp igjen hobbyen nå. Har mer eller mindre bestemt meg for TT-01 chassi, men hva vil dere anbefale av spesifikasjoner. Jeg ser at D versjonen ikke har aluminium-aksling som R versjonen har. Er dette nødvendig for en nybegynner innen drift? Videre funderer jeg på hvordan best kombinere drift og touring dekk. Det vil ikke være noe problem med å skifte litt av og til, men må jeg da også justere demperne? Fins det noen muligheter for å heve/senke bilen i tilfelle jeg ikke skulle ha asfalt tilgjengelig? Eller går dette bra uansett? Hvor kraftige batteri bør jeg kjøpe og går det an å sette inn separate batteri for bruk av ekstrautstyr?
    Jeg har mest lyst på en stikkradio, men hva vil dere anbefale? Jeg har vurdert 2 batteri på 3600 mAh. Utseende skal jeg komme inn på senere når jeg vet hvilke karosseri jeg skal ha, men er ute etter et med stort panser, gjerne en gammel mustang, camaro eller noe i den dur...

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X