Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hobbyking.com

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hobbyking.com

    Noen her som har bestilt fra www.hobbyking.com ?
    Tenkte å prøve LiFe Turnigy-batteriene de har der.
    Terje Fredriksen
    -76 mod

  • #2
    jepp , tar litt lang tid før de sender akkurat nå . Men de er tilbake i gjenge snart . de har jo feira noe greier i det siste
    tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

    Comment


    • #3
      ja har vel vært nyttårsfeiring der nå. Men normalt sett er de veldig kjappe og sender fort. I tillegg er kvaliteten på batteriene (har kun handla LiPo) veldig bra. Selvfølgelig litt i forhold til prisen, men jeg har flere batterier som har vært i aktivt bruk siden i fjor sommer og de funker knall fortsatt. I tillegg har jeg aldri fått moms derfra.
      Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

      Comment


      • #4
        Henger meg på Jørgen her. Bestilte noen batterier og diverse derfra på torsdagen for nesten to uker sida. Dissa ble sendt som EMS-pakke på onsdagen i forrige uke, men etter at de forlot Kina har det ikke skjedd noe..
        Team RC Companiet - Minicupen.no
        VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

        Comment


        • #5
          Originally posted by >Jonas< View Post
          Bestilte noen batterier og diverse derfra på torsdagen for nesten to uker sida. Dissa ble sendt som EMS-pakke på onsdagen i forrige uke, men etter at de forlot Kina har det ikke skjedd noe..
          AKKURAT det samme som skjedde med meg. Jeg bestilte lipoer på onsdag for to uker siden, og de ble sendt forrige onsdag... Har ikke skjedd noe etter at den forlot Hong Kong. ( ble sendt med EMS)
          Men prisene på batteriene (laderen også forsåvidt) er Veldig gode, får (forhåpentlig vis) se om kvaliteten er like god som prisene da, har hørt mye bra om de, så ....
          Last edited by SAVAGEry; 2 March 2010, 23:04.
          Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
          Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

          Comment


          • #6
            Alltid fått varene jeg har handla derfra. kjøpte noe småtteri første gangen for og sjekke, og de kom på 3 uker ca, kjøpte så servo og noe andre greier og tok jaggu 3 uker det og

            ikke noe og klage på nå det kan ta 4-5 dager og få noe fra en Norsk leverandør, hongkong er jo latterlig langt unna
            Sverre Finnerud '83 modell
            FF4 Shafty Crawler med masse snadder
            frekvens 2.4ghz

            Comment


            • #7
              Første gang jeg bestilte noe (tidlig i høst) bestilte jeg på en mandag, og varene kom på døra på fredag. Bestilte også noe i romjula, og det har aldri tatt like lang tid som nå.
              Team RC Companiet - Minicupen.no
              VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

              Comment


              • #8
                som sagt så har det nettop vært en ukes nyttårsfeiring i kina og jeg vil tro at både hong kong post og hobbyking selv henger ekstremt langt etter på håndtering av post og pakker. Bare å gi dem litt tid så dukker det nok opp.
                Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                Comment


                • #9
                  Men det er jo ei uke siden de ble registrert sendt fra Kina, og når man benytter seg av ekspressfrakt bør man kunne forvente ei oppdatering i sporinga på ei uke.
                  Team RC Companiet - Minicupen.no
                  VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                  Comment


                  • #10
                    Jeg opplever akkurat det samme som deg nå. Ikke fra hobbyking, men rcmart.com med EMS. Står "Sendt fra avsenderland 27. feb" Ingen oppdatering siden da. Jeg bestilte også fra samme siden med EMS for 10 dager siden, å mottok pakken etter 4 dager.
                    Tore "Roika" Søberg 86mod
                    M05
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      At den er sendt fra Hong Kong betyr i virkeligheten at den er klar til å lastes på flyet....

                      Som de andre sier her, de har nettopp hatt 14 dager ferie, og tenk deg da alt som skal sendes ut når alt står i ro i to uker, mens netthandelen går som normalt.
                      Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

                      Comment


                      • #12
                        Da burde det vel stått noe om det på Hong Kong Post sine hjemmesider? Postvesenet tok vel ikke akkurat ferie i to uker heller.

                        Har sendt en mail til Posten angående saken nå, så kanskje de veit noe. Roika, den pakka du bestilte for 10 dager siden, var den fra RCMart også?
                        Last edited by >Jonas<; 3 March 2010, 12:19.
                        Team RC Companiet - Minicupen.no
                        VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by >Jonas< View Post
                          Da burde det vel stått noe om det på Hong Kong Post sine hjemmesider? Postvesenet tok vel ikke akkurat ferie i to uker heller.

                          Har sendt en mail til Posten angående saken nå, så kanskje de veit noe. Roika, den pakka du bestilte for 10 dager siden, var den fra RCMart også?
                          Såvidt jeg vet, stenger HELE Kina i to uker under nyttårsfeiringen, men det er mulig jeg tar feil.
                          Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

                          Comment


                          • #14
                            Jeg bestillte nettopp 2 pakker fra rcmart, den første fikk jeg etter 1uke, bestillte den 18 fikk den, den 25. mens jeg bestillte 1 til som ble sendt den 20ènde og en som ble sendt den 23, de har ikke kommet enda!

                            Comment


                            • #15
                              Da har plutselig pakka kommet til landet gitt. Kanskje jeg får den før helga da.
                              Team RC Companiet - Minicupen.no
                              VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X