Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turnigy motor, regulator, batteri og ladder?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turnigy motor, regulator, batteri og ladder?

    Er det noen som har erfaring med Turnigy utstyr?
    Varene er kjøpt hos http://www.kentrading.net/1.html

    Håper på mye kjøpsråd!!
    Navn: Vidar Dyrø
    Yrke: Overstyrmann
    Team Associated RC10 B4

  • #2
    har 4stk turnigy batterier, og disse fungerer utmerket. Bedre ytelse pr krone tror jeg ikke du finner. Jeg har forøvrig handlet de fra hobbycity.com. Har hørt mye bra om laderen deres også, men visste ikke at de lagde motor og regulator. Holder dette samme standard som resten så vil jeg allikevel tro at det er fullt brukbart
    Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

    Comment


    • #3
      Høres bra ut så langt. Her er et bilde av regulator, motor og batteri.

      [IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/DYR%7E1/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG]Click image for larger version

Name:	Regg..jpg
Views:	1
Size:	48.3 KB
ID:	767353
      Navn: Vidar Dyrø
      Yrke: Overstyrmann
      Team Associated RC10 B4

      Comment


      • #4
        ser farlig likt ut som ezrun.
        Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

        Comment


        • #5
          Det er Hobbywing i forkledning ja. Det der på bildet forresten en 380-motor også, uten at det behøver å ha all verdens å si.
          Team RC Companiet - Minicupen.no
          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

          Comment


          • #6
            Ja jeg vet ikke for sikkert, men jeg valgte å stole på denne selgeren noe som jeg ikke skulle. For jeg bestilte varene for 14 dager side og etter at jeg sendtte mail i dag fikk jeg plutselig beskje om at noe av varene ikke var på lager. Men etter en liten sjekk på nettet fant jeg tilsvarende varer til halv pris. Du kan si det slikt at det blir ingen handel med dette firmaet.
            Navn: Vidar Dyrø
            Yrke: Overstyrmann
            Team Associated RC10 B4

            Comment


            • #7
              Jeg skal ha utstyret i en Team Losi xxx-4. tror du dette utstyret er bra nokk for å kjøre løp med??
              Navn: Vidar Dyrø
              Yrke: Overstyrmann
              Team Associated RC10 B4

              Comment


              • #8
                Han kjøper på Hobbycity og selger for 2-3 ganger prisen. Hobbywingmotorene med halve turns og uten kjøleribber er ekte 540 motorer, så vet du det.
                Team RC Companiet - Minicupen.no
                VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                Comment


                • #9
                  kan du hjelpe meg å handle på Hobby city da? Jeg må inrømme at netthandel er ikke min sterke side.
                  Navn: Vidar Dyrø
                  Yrke: Overstyrmann
                  Team Associated RC10 B4

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X