Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mini E-Revo VXL eller Rustler VXL?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mini E-Revo VXL eller Rustler VXL?

    Hei, jeg lurer på hvilken som er best/mest gøyal på asfalt av disse to?
    Og hvilken vil dere anbefale å kjøpe?
    Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
    Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
    E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

  • #2
    Rustler Vxl uten tvil for min del hvertfall..

    Revo 1/16 er knøttliten.
    Signatur
    http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

    Comment


    • #3
      Selv med 2wd? Er 2wd vanskelig å kjøre med?
      Likte signaturen din
      Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
      Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
      E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

      Comment


      • #4
        Hehe, egentlig en ganske ukontrollerbar bil med 11,1v lipo.. Men det går jo utrolig godt da.
        Den er glad i og stå på 1 bein så wheeliebar er noe du burde kjøpe samtidig som du kjøper bilen.

        Men erevo'n er jo en morsom bil den også men jeg syns det blir litt lite. Den går jo veldig godt da men det er jo igrunn begrensa bruksområde på den.

        Men traxxas har jo slash 4x4 og da. Det er nok en knall bil. Brushless, lipo og 4x4. Kan ikke slå feil det.
        Signatur
        http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

        Comment


        • #5
          Lest signaturen min? xD

          Hmm. Kanskje det blir en rustler etterhvert. Ikke med en gang hvertfall, kjøpe noe stuff til min nåværende bil, få gjort unna litt ting så jeg kan begynne å spare osv.
          Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
          Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
          E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

          Comment


          • #6
            Hehe, se der ja.. Det gikk meg hus forbi...
            Signatur
            http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

            Comment


            • #7
              Jeg har både rustler vxl og slash 4wd vxl, og må si jeg ble fryktelig skuffa over slashen på sommerføre. Endte faktisk med at jeg flytta over alle aludeler som passa om hverandre sånn at slashen ligger i en skuff og rustlern er fit for fight. Slashen får jeg bruke til vintern igjen. Rustler er veldig morro på asfalt, men det går stort sett bare ann å kjøre rett fram i syke hastigheter. Er ikke noen bil man kjører på asfalt bane med akkurat. Siden du allerede har slash 4wd så ville jeg heller kjøpt rustler enn e-revoen. Ser for meg at e-revoen har noe av de samme "sykdommene" som slashen på sommerføre.

              Rustleren får du nok også ganske billig brukt her på forumet. Var mange som prøvde å selge de til fordel for slashen når den kom i vinter jeg for min del er veldig glad for at jeg beholdt rustleren.
              Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

              Comment


              • #8
                Hehe, ser for meg at slashen ikke er så gøy på asfalt nei, og her jeg bor er det jo mest bare asfalt, men brukte den i hagen på hytta forrige helg. Det var gøy. Litt steiner, røtter, klatring og litt for liten gressmatte med fint "hopp" litt for langt til den ene siden. Krasjet et par ganger

                Så sånn sett så er slash gøy alle andre steder enn på asfalt. Må bare passe på når man kjører på grus, jeg fikk stein der det ikke skal komme stein.

                Så får se når jeg får skattepengene om det blir noe Rustler eller noe annet gøy som har 2wd. Først må jeg få flere batterier (og lader).
                Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                Comment


                • #9
                  Er rustleren vanntett egentlig?
                  Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                  Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                  E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                  Comment


                  • #10
                    Rustler er vanntett, JA
                    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X