Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøpe med meg motor fra USA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøpe med meg motor fra USA

    Heisan.

    Har vært ute av gamet en god stund nå, bodd her i USA siden august. Nå i juni drar jeg hjem til Norge igjen, og vurderer å ta med meg en .21 motor herfra. Tenkte å stille i 1/8 buggy til sommern.
    Er rimelig utdatert på hva som har kommet av nye motorer. Hva bør jeg kjøpe?

    Akkurat nå har jeg ingen bil til motoren, men bilen får jeg ta når jeg kommer hjem igjen. Kjøres det fortsatt truggy forresten? Har jo en gammel 8ight-T som jeg kunne kjørt i førsteomgang.

    Marius
    # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

  • #2
    O.S V-Spec?

    Comment


    • #3
      Tror ikke det kjøres truggy, ikke mange løpene som jeg har hørt om.
      En Novarossi Toro-Nero team edition eller en Nova +4 Team ville jeg tatt med meg (toro til truggy og +4 til buggy)
      MBX-6
      Slash 4x4 rtr
      - Midtskogen Raceway-

      Comment


      • #4
        Skal se litt på disse Novarossi motorene. Kunne vært gøy å prøve en sånn. Har du planer om å kjøre løp i år, Casevac?

        Har egentlig ikke lyst på noen OS motor. Men de er jo relativt billige om jeg ikke husker feil, så kan være et alternativ det altså.

        Flere tips taes god imot
        # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

        Comment


        • #5
          Planer om løp er det jo alltids, men f.eks i dag går det jo løp, og jeg er ikke der - men på egen bane og lokalt blir det jo noen turer. Jobben har en tendens til å stikke kjepper i hjulene.

          I stedet for å kjøpe en dyr V-spec speed 2 til 499$ så kan du jo satse på å ta med en Nova +4, en werks B5 og en nova p5xl eller en n21bf.
          Du som kjører losi kan jo sette i en Novalosi motor, jeg satser på renraset Novarossi.
          Jeg har slått meg til ro med billigmotorer, storfornøyd med N21BF til 140$, men neste motor blir enten en +4 eller mest sannsynlig en Nova P5XL.
          MBX-6
          Slash 4x4 rtr
          - Midtskogen Raceway-

          Comment


          • #6
            Skjønner.

            Nei men da skal jeg se litt hva jeg finner. Kan som du sier være lurere å kjøpe med et par rimligere motorer, i steden for en dyr en. Jeg får nok større utbytte av det tenker jeg.
            Jeg var veldig fornøyd med RB motoren... Men den gikk bokstavelig talt att skogen i fjor desverre. Ikke fikk jeg brukt den mye heller.
            # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X