Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bil til ca 3000kr. E-revo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bil til ca 3000kr. E-revo?

    Jeg er på utkikk etter noe moro,for en nybegyner, til å kjøre litt asfalt og litt herjing off road. Jeg har en HBX Xmissile (dummeste kjøpet jeg har gjort) som blei ødelagt etter 4-5 turer.
    Jeg har sett litt på Traxxsas E-revo 1/16 med børsteløs motor. Er det mulig å få den stort biligere enn 3000kr? Føler det er litt risk å kjøpe brukt.. Er dette en holdbar bil? Noen andre forslag til noe underholdene til under 3000? Helst 4x4 og børsteløs.

  • #2
    spørs hva du er ute etter herje bil eller kjøre på bane, og med herjing, går alt i stykker uansett. men jeg ville kjøpt noe bra brukt her på forumet. mye bra her.
    CRC - 3Racing - Tamiya

    Comment


    • #3
      Jeg ville anbefalt noe litt større enn 1/16. Meld deg opp på Towerhobbies sin mailingliste, så får du rabattkoder på mail, og da får du nye Traxxas Slash 4x4 til 3000 kr inkludert både frakt, moms og fortollingsgebyr. Dette gjelder ved bruk av $100 rabattkoden selvsagt. Da har du en bil med børsteløs motor som går veldig bra (spesielt med 3S LiPo), samt at du får med batteri (og en dårlig lader du ikke kan bruke her til lands) samt 2,4GHz radioutstyr. Dette er ikke den beste bilen på asfalt, men en herjebil er det så absolutt.
      Team RC Companiet - Minicupen.no
      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

      Comment


      • #4
        Traxxas Slash 4x4 virker interessant, men skjønte ikke helt det med 100$ rabattkode..jeg har meldt meg på men ikke fått noen kode.
        Jeg har kikka litt på priser her i norge, men syns det blir litt dyrt. Og er fortsatt litt skeptisk til brukt kjøp. Er egentlig enig i at 1/16 blir litt liten, men E-Revo 1/16 så veldig moro ut til 3000kr i en amtørs øyne

        Comment


        • #5
          Hvor lenge siden er det du meldte deg opp? Tok vel opp i mot ei uke før jeg fikk min første. Deretter har det vel kommet et par mailer i måneden med rabatter.
          Team RC Companiet - Minicupen.no
          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

          Comment


          • #6
            Meldte meg på for to dager siden tenker jeg... kanskje ikke så rart at ikke jeg har fått noe tilbud ennå da.

            Comment


            • #7
              Fikk mail i dag. 60$ fikk jeg i rabatt. Da blir det vel ikke stort å spare på en slash siden jeg trenger lader i tillegg? blir vel litt dyrt med frakt og toll også. Fins det noe annet brukbart til under 3000?

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X