Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøp av el-bil til ca 1000-1500

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøp av el-bil til ca 1000-1500

    Hei!

    jeg er rimelig ny innen RC, men hadde lyst til å prøve meg med en off-road el-bil for å se om jeg synes det er noe morro. Jeg har sett litt rundt og funnet noen alternativer:
    - team associated RC18t, brukt med div dill, ca 900,-
    - thunder tiger stadium st2, nesten ubrukt (påstått),uten batteri, ca 1200,-
    - thunder tiger zt-2 mini-stadium 1/18 RTR, ny, ca 900,- (med frakt)

    Er det noen som har noen tips om hvilken jeg bør velge? Eller andre forslag? 1500 m/frakt er absolutt MAX! Noe spesielt jeg bør teste/sjekke hvis jeg kjøper brukt?

    Håper noen har noen tips

    --
    pettes

  • #2
    1500 kr er egentlig i minste laget om du skal ha noe som er gøy. 1/18 skala blir lite og du går nok da fort lei. Spar litt mer og kjøp deg en short course truck
    Traxxas Slash, Team Losi Strike, TA SC10 osv.
    Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

    Comment


    • #3
      En brukt Traxxas Slash skulle ikke være umulig å finne til 1500,-.
      Det er en bil du garantert vil ha det veldig moro med. Deletilgangen er også
      veldig god, da dette er en meget populær bil.

      HPI Baja 5T

      Comment


      • #4

        denne bilen anbefale eg grei fart tåler mye og det e bilige deler
        LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.
        HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.

        Comment


        • #5


          Her er det også noen billig biler
          sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

          Comment


          • #6
            Da er en Thunder Tiger bestilt. Takk for tipset PIDI BOY! Og takk for innspill fra alle andre.

            Comment


            • #7
              Fikk bilen i dag etter 4 dager, rask levering, men bilen som kom var TT Phoenix BX (forrige modell 6526-F). Noen som vet om det er mye forskjell på disse (6526-F vs 6540-F)?

              --
              Petter

              Comment


              • #8
                som petter (pidi boy) sier så tåler denne bilen mye, men jeg har ev kompis som har hatt 2stk av børsteversjonen og 1 børsteløs versjon, bilen tåler ikkje engang at du tiper og havner på taket før du må ha nye bærearmer og dempertårn... det er rett og slett helt sykt hvor lett dene bilen går sundt. i tilleg til at dogbonsa (akslingene) hopper ofte ut.
                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X