Announcement

Collapse
No announcement yet.

Finner ikke riktig driveshaft

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Finner ikke riktig driveshaft

    Hei.

    Har et stort problem. For en stund siden ble 1/10 on-road bilen min vraket i front, men har fått laget mine egne deler som ble ødelagt ut av karbonfiber, men jeg finner ikke driveshaften igjen! Mangler en driveshaft til Carson bilen min! Har leita på nettet, men ingen har ritig størrelse! Mine shafter i front er på noe rundt 40mm og jeg finner ingen som er så korte.
    Funnet noen son så lik ut på lenge og sånt, men tørr ikke å kjøpe når det ikke står hvor lang dem er. De jeg fant son så lik ut men det sto ikke lenge, fant jeg på the-border.com

    Hva skal jeg gjøre når ingen har driveshafts! Sku tru at Carson hadde orginaldeler som dem solgte, men dem har visst ikke det!

    Hjelp
    Last edited by O.S; 11 May 2010, 22:48.
    Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
    & Spektrum DX2S

  • #2
    Hvis du har riktig så flaks kan det hende jeg har dogbones i den lengden. Kan sjekke etter jobb.

    Hvis du får brukt dogbones?
    Signatur
    http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

    Comment


    • #3
      Jeg mener å huske at dogbones til biler som Tamiya TB-02 har en lengde på 42mm, kan det være noe? Det er også 1/10 onroad.
      Kåre Myklebust - 74 Skala1 - Teknisk Hobby
      DX3R-?-DX6i-Baja 5T-LST2-8ight-EK4-EB4-TA05MS-TA05ifs-MSH protos-Outrage Velocity 50-Trex 500/600E/600N/700N-33% Extra 330S-Ultimate 40S-Katana 50-Jazz 3D-

      Comment


      • #4
        Vet ikke om det er dogbones eller hva det kalles, men her er to bilder jeg tok av den ene jeg har:
        Click image for larger version

Name:	driveshaft1.jpg
Views:	1
Size:	43.5 KB
ID:	767912Click image for larger version

Name:	driveshaft.jpg
Views:	1
Size:	37.9 KB
ID:	767913

        Dem er på rundt 48mm fra tupp til tupp, men jeg vet ikke om dem som jeg finner på nettet, om den er målt fra tupp til tupp eller fra kun innsiden av kulen..
        Smartech SMT-Uno 1/5 x Nanda Swift II 1/8 x Carson 1/10 Lotus Elise m/O.S Max 18
        & Spektrum DX2S

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X