Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til kjöp av ny bil.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp til kjöp av ny bil.

    Hei folkens, jeg skall kjöpe meg ny elektro bil men er ganske ny og trenger litt hjelp. Jeg har sett på et par biler allerede men er usikker på kvalitet i forhold til pris. I utgangspunktet skall jeg ha en bil som skall kjöres i bane og en del off road, den bör ikke koste noe mer en 3000 kr da jeg ikke har noe mere cash, da hadde det kansje värt lurt å kjöpe bilen i et anet land (om det er kr å spare på det), i og med at den enne bilen jeg har sett på koster mere en det jeg har kr til:



    En anen bil jeg har sett på er:



    Jeg tenkte på den forste der men blir i det dyreste laget om jeg ikke for den for under 3 k i utlandet, men om noen vet om noen andre merker som er bra så er jeg åpen for det seff eller om noen har noe brukt som er i bra stand så vurderer jeg det å.

  • #2
    hvis du skal kjøre på bane bør du jo se hva som blir kjørt på den banen du har tenkt å bruke.Selv om du ikke skal kjøre konkuranse så er det jo greit å måle seg med andre.
    Buggy er klart den typen bil du vil se mest av på bane her til lands.
    Der er det 1/8 fuel som er størst.
    Hvervenbukta har dog egen bane for 1/10 buggy i tilegg til 1/8 buggy og asfalt.
    På 1/10 banen blir det brukt både 4 og 2wd.
    Det er vel det som passer budsjettet ditt best.

    truggy er veldig alround.

    monstertruck er leketøy på godt og vondt.
    X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
    ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
    hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

    Comment


    • #3
      Her hadde jeg uten tvil gått for Losi'n.
      Den er klart bedre på bane enn den andre du viser til, og en truggy er også morsom å leke med
      utenfor banen.
      HPI Baja 5T

      Comment


      • #4
        http://www.globy.no/productview/20248230
        den bilen her er rimlig men ikke noe dritt bil det følger med 2,4ghz
        radio og motaker noe så er sykt bra


        det e konge bil kjøre kjøre fra alt nesten med 3s lipo
        det kan du kjøpe på finn.no for 2890 helt nye men det er med stander radio og motaker
        Last edited by PIDI BOY; 17 May 2010, 22:46. Reason: glemte og skrive helt ferdig
        LOSI: 8ight truggy og BUGGY til salges.
        HPI: hpi sprint 2 og MICRO RS4 til salges.

        Comment


        • #5
          Det blir en truggy her men er det noe å hente på å kjøppe de fra det stoore utland??

          Comment


          • #6
            Da blei det bil da. Kjøpte meg en brukt Traxxas Rustler VXL med lader og et bateri plus mase deler til bilen til 3000,- er det er bra kjøp?

            Link: http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=22200900

            Håper på feedback.

            Comment


            • #7
              Gratulerer med ny bil! Dette er en bil jeg også har lyst på!

              Annonsen funker ikke, så det er ikke enkelt å se om det er et bra kjøp, men utifra det du sier, høres det greit ut. Hvis batteriene er bra, og bilen lite brukt/slitt, har du gjort et bra kjøp.

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X