Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva skal jeg kjøpe som nybegynner på hobbybassis?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by dMon View Post
    Buggy/Vorza om du ønsker å kunne ha glede av en skikkelig bane, og muligheten til å kjøre på asfalt om du vil.
    Savage/Monstertruck om du vil herje rundt på en parkeringsplass, uten samme gleden av banekjøring...

    Liten tvil om hva jeg ville valgt. Buggy! Personlig ville jeg nok heller tatt steget opp på HB-D8E, men det er opp til lommeboka
    Hb-D8E??? Gjør det billigere, i tileg få en bedre bil til elektro kjøring om du ikke har D8 fra før av.. kjøp heller Hb-Ve8.. eller skal ikke si hvordan det Hb-D8e funker men ;p

    Comment


    • #17
      Bilen er kjøpt og i hus

      Det ble Hpi Savage Flux.... hehe kanskje litt i det råeste laget får en nybegynner, men GOD DAMN så moro. Fikk prøvd den i ca 10min første dagen før drevet til motoren løsnet (litt hard på gassen kanskje) med litt locktight så var det problemet løst. Biskja er redd for å gå ut, nabon er redd får bilen sin og jeg fikk Savagen i balla... GOOD FUN

      Comment


      • #18
        Originally posted by Latmoe View Post
        Bilen er kjøpt og i hus

        Det ble Hpi Savage Flux.... hehe kanskje litt i det råeste laget får en nybegynner, men GOD DAMN så moro. Fikk prøvd den i ca 10min første dagen før drevet til motoren løsnet (litt hard på gassen kanskje) med litt locktight så var det problemet løst. Biskja er redd for å gå ut, nabon er redd får bilen sin og jeg fikk Savagen i balla... GOOD FUN
        Godt valg Gratulerer med første bil da )

        Comment


        • #19
          Gratuler!

          Få opp litt film da!!
          Fg Baja Buggy 26cc HPI Savage x 4.6 2011 modell
          YouTube "channelen" min : http://www.youtube.com/user/ravn111
          Radioutstyr: HobbyKing 2,4 GHz radio, Acoms 2,4 GHz radio, Hitec og Power HD servoer!!!!

          Comment


          • #20
            HJELP!! Bilen sviger ikke til venster!! har prøvd å resette radio ennhet, men ikke no respons.
            Hører at servoen reagerer, akkurat som staget butter imot noe!!!

            Hjelp.... Hvordan kan jeg fikse dette???

            Comment


            • #21
              Originally posted by Latmoe View Post
              HJELP!! Bilen sviger ikke til venster!! har prøvd å resette radio ennhet, men ikke no respons.
              Hører at servoen reagerer, akkurat som staget butter imot noe!!!

              Hjelp.... Hvordan kan jeg fikse dette???
              sikker på du ikke har stillt på den som gjør hvor mye du skal svinge,, evt sjekka om du har stein fremme der?

              Comment


              • #22
                Har ikke sett no stein der. Kjørte jo på gruss, alt virket flott. Tok 5min pause og skulle kjøre igjen så svinget ikke bilen venster ser du bor i råde niklas, betaler deg om du klarer å fikse det får meg!?

                Comment


                • #23
                  Mustit Rc er nok en av de beste jeg har vært borti når det gjelder service.
                  Stor takk til Asim

                  Comment


                  • #24
                    Hva var feil?
                    Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                    Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                    E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Christian122333 View Post
                      Hei, jeg ville kjøpt en Inferno ST US 2 Sport. Den er EKSTREMT bra på asfalt og terreng. Den koster 4500.- Men det er fullt verdt det. Du får med 3 kanals radio og helt RTR (ready to run) Men da må du ha tilgang til butikk som Kyosho eller Centrohobby.(begge har de på hjemmesidene deres. Lykke til meg valget.
                      Pass på å ikke overdriv for mye nå.

                      Comment


                      • #26
                        HUSK det er etter min mening.

                        Comment


                        • #27
                          Og da må du huske på at mening og fakta er to forskjellige ting.
                          Team RC Companiet - Minicupen.no
                          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                          Comment


                          • #28
                            Det var en stein i hjulet som gjorde at bilen ikke svinget...ehh Men bytta til en bedre servo og fikk på V-tech Kamikaze hjul så nå er bilden bedre enn noen gang
                            Har hatt noen problemer med drevet til motoren som hoppet av i ny og ne. Den limet jeg med "rød" locktight så sitter det som F...
                            All Is GooD

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Latmoe View Post
                              Det var en stein i hjulet som gjorde at bilen ikke svinget...ehh Men bytta til en bedre servo og fikk på V-tech Kamikaze hjul så nå er bilden bedre enn noen gang
                              Har hatt noen problemer med drevet til motoren som hoppet av i ny og ne. Den limet jeg med "rød" locktight så sitter det som F...
                              All Is GooD
                              Er det du som har vært i hallen etpar ganger med fluxen?

                              Comment


                              • #30
                                Ja, TAKK for at du sa det (glemte meg bort) Her har du ett TAKK

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X