Announcement

Collapse
No announcement yet.

mekanisk fartsregularot til Tamiya Hotshot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mekanisk fartsregularot til Tamiya Hotshot

    hei, har en Tamiya Hotshot av den gamle gode typen, men den trenger en ny fartsregulator, og bytte ut med elektrisk er absolutt SISTE utvei da jeg vil holde helt orginal.

    mitt spørsmål er da om noen vet hvor jeg bør lete etter en slik sak, hjelp vil bli satt stor pris på.

    plejmo
    Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
    Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
    Smått&Rått Harstad

  • #2
    Morten Randen 1984 modell.
    www.lanekassen.no

    Comment


    • #3
      den der ville passet fint i hornet,grasshopper osv, men den i hotshot er litt anderledes.

      men takk alikevel
      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
      Smått&Rått Harstad

      Comment


      • #4
        Passer 1 av disse?
        Glenn Caspersen

        Div Traxxas biler.

        Comment


        • #5
          nei jeg tror ikke det, eneste jeg kan forklare godt uten bilder er at resistorene eller hva det enn er det står "caution! hot" på er to halvkule-formede dingser.. skal få opp noen bilder senere så blir det lettere for dere å se hva jeg er ute etter.

          plejmo
          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
          Smått&Rått Harstad

          Comment


          • #6
            fant ut at regulatoren som fulgte med faktisk var hel, var bare å se i manualen. men den er veldig ulik de andre msc'ene jeg har sett..

            men takk for hjelpen alle sammen

            plejmo
            Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
            Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
            Smått&Rått Harstad

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X