Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hpi savage eller noe annet offroad nitro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hpi savage eller noe annet offroad nitro

    Heisann, som ny på forumet og totalt newbie når det kommer til bil.
    Jeg kjøpte en billig buggy. Mrc tror jeg den heter, men motoren får jeg ikke til å gå. Men ha såvidt startet 3 ganger, men så daua den igjen med
    en gang.

    Men siden motoren virker håpløs og ny motor fort kommer på over 1000kr så tror jeg kanske en ny bil som faktsik virker er tingen.

    Og det ser utrolig gøy ut med de videoene på YouTube av hpi savage som hopper og spretter. Så de ser jo solide ut, men vet jo fortsatt lite om hva som er bra men tenker offroad er tingen. Men hva er gode utfordrere, og mulig å få tak i brukt?

  • #2
    Er nitro et absolutt krav? Elektro er morro det og.

    Comment


    • #3
      Det er vell egentlig ikke det, men det virker bare så gøy. Hadde en tamaya buggy når jeg var liten, sånn fiks ferdig
      som jeg hadde mye morro med, og da hadde en kamerat noe kypsho som jeg husker var veldig stilig den gang. Men det frister så med nitromotor.

      Comment


      • #4
        Er det nå jeg sender bilde av en gammel Tamiya Boomerang som står på bordet her ved siden av en Losi Desert Truck med brushless?

        Boomerangen er litt skadeskutt etter at Losien traff den i sida i ~70.

        Comment


        • #5
          Gjerne hvis du vil se en nesten voksen mann gråte. ;p hehe good times. Husker jeg hoppa ned ei 6m høy trapp hvorpå den landa på frontfangeren midt i, for så å stoppe, ta en frontflip lande på hjulene på grusen i bunnen av trappa, skrudde seg på igjen og spant avsted( i den grad den kunne spinne) ;p

          Comment


          • #6
            Syntes du skal ta en kikk på denne,, evnt ta turen innom butikken i Kristiansand,,, kan evnt være behjelpelig med å få deg igang,,,,

            Xray XB9, Novarossi/OS, Savox, Aka, Rapicon, Spektrum

            sigpicTeam Elefun

            Comment


            • #7
              Ja, det er veldig aktuelt nå som den her brukte ikke starter.
              Men jeg har nok egentlig ikke rådtil ny ennå ser du. Kansje senere i sommer når skatten kommer.

              Comment


              • #8
                NHW BD8 Virker jo også utrolig stilig, og er jo ikke så feil i pris heller.
                Noen erfaringer eller meninger om denne?

                Comment


                • #9
                  Kan anbefale savage til hopping å herjing=) Har en Savage 25 selv, å kommer nok til å kjøpe det neste gang å.
                  Ville sjekket ut Savage X 4,6!
                  Ut på tur - signatur...

                  Comment


                  • #10
                    Det ble en bd8 hvis noen lurte. Tror det er helt topper for en newbie som meg.

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X