Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøp av 1/10 / 1/8 byggy!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kjøp av 1/10 / 1/8 byggy!

    Hei jeg driver med Rc drifting så kan litt men har aldri eid en buggy:P

    saken er det at jeg skal ha en buggy som er mest til lek! men kanskje er muligt å kjøre noe løp med senre hvis interessen er der

    har sett på
    Kyosho DBX VE

    og liker denna godt!

    Pris lappen skal være på ca 3k trenger ikke batteri eller lader. men helst med børsteløst system:P

    Som sakt er
    Kyosho DBX VE veldigt fristende men er den noe bra? er det en ok starter bil som tåler juling? er den konk dykti å er den verdt 2999??:P eller får man den billigere andre steder (HobbyMix Kløfta prisen er fra:P) får vell kanskje litt rabatt på smallsize elns?? jeg veit ikke:P


    Tor Martin!
    ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

  • #2
    DBX er ikke en bil du kan delta i løp med uten videre. Det finnes ingen klasse for den, da den er en 1/10-1/8 blandings.
    Om du ønsker en el. buggy for å kjøre løp er det foreløpig 1/10 som er klassen du bør se på.
    Eksempler her er Kyosho Lazer ZX5, Team Ass B44, Hot Bodies D4.

    Alternativt kan du titte på Short Coarse Trucks som HPI Blitz, Traxas Slash, og Losi Strike. Dette er biler som tåler meningsløst mye juling, og som ofte kan kjøres i support klasser på 1/10 løp.
    Eller 1/8 elerktro buggy, men da tror jeg budsjettet ditt ryker fort, om du ikke titter på bruktmarkedet.
    Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
    OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
    Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

    Comment


    • #3
      og har sett på HPI Blitz og tror at valget kanskje faller på den..men hvor burde man kjøpe den å hva blir prisen på den? jeg finner den ikke i noen nettbutikk..Kan hende jeg bare er blind:P

      Tor Martin!
      ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

      Comment


      • #4
        Det finnes en bra brukt her: http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...t-Course-Truck
        Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

        Comment


        • #5
          problemet med den er jo det at andre kan kjøpe den før jeg får cash:Pjeg tror jeg får cash i starten av neste mnd men kan ikke love en dude å kjøpe når jeg ikke er 100% sikker:P skal sende en mld, men er usikkert når jeg pengene til den! men har sett på http://www.horizonhobby.com/Articles...ArticleID=2058 er det en side å stole på? skal også få sendt bilen til svergie da jeg har familie der så da slipper man jo toll å tull..da blir den jo ikke så dyr:P har også et Havok Novak 8.5t børsteløs combo liggende jeg kan slenge inn:P og kunne noen linka til en bra side å kjøpe RPM deler på? veit jeg spørr mye men jeg har null peil på detta Å jeg kjører hardt derfor jeg trenger ekstra deler og har lest at RPM er bra:P

          Tor Martin!
          ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X