Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøpe Slash fra tower hobbies

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by >Jonas< View Post
    Turnigy batteriene funker gull. Rundt $20-25 for 5000mAh 25C hardcase. Du bør ha batterier som klarer å levere minimum 100A kontinuerlig (kapasitet multiplisert med C). Husk også å kjøpe plugger. De har Traxxas-kopier hos Hobbyking. Ladere har de faktisk ganske billig på Throttlestore, f.eks. denne som utlader med 10W og lader med opp til 80W. Godt å slippe separat strømforsyning også.
    Takk for hjelpa Bil+ lipo er bestilt. Lipo-handle-lista blei: 2x Turnigy 5000mAh 2S1P 20C hardcase pack 1x HobbyKing ECO6 50W 5A Balancer/Charger w/ ac 1x ZIPPY Flightmax 5000mAh 3S1P 25C + plugger. ca900kr totalt. Ikke dårlig pris! Kan bli spendende å se hvor lang leveringstid det er. Har på følelsen av at jeg fort må vente en mnd. etter å ha lest litt om andres erfaringer. Får bare prøve å være tolmodig hehe

    Comment


    • #17
      Med EMS tar det typisk 4-8 dager. Ellers så kan det vel ta opp til to uker.
      Team RC Companiet - Minicupen.no
      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

      Comment


      • #18
        Da har bilen kommet Venter bare på lipo og lader. Fant et gammelt lipo 11,1v, klarte jo ikke vente hehe.. Den gikk bra ja: ) Batteriet var ikke lada engang. Etter jeg hadde kjørt litt så kikka jeg litt i bruksanvisningen. Der sto det at man MÅ sette bilen i "lipo modus" ! Obs... hva kan bli ødelagt? Batteri eller bil? Batteriet blei ganske varmt. ( 3s 4000ma 20c)

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X