Announcement

Collapse
No announcement yet.

nitrobil kjøp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nitrobil kjøp

    hei. jeg har drevet med fly en god stund, men har funnet ut at jeg vil ha en nitrobil til å ha på dager jeg ikke kan fly på.

    jeg har sett litt på disse
    denne
    og denne
    http://www.micromonsters.no/MonsterS...2/Default.aspx

    denne kan kjøpes hos hobbymix for 2990kr
    jeg lurte på om noen hadde erfaring med disse i forhold til kvalitet/holdbarhet og hvor fort de går. kan den siste bilen brukes til drifting? takker for alle svar

  • #2
    Dem fleste er jo forskjellige da, Litt lettere om du kommer med type bil, f.eks Buggy, truggy, asfalt eller Monster truck...

    Og mye teller jo også hvilke deler lokale butikker har
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      Hva har du mulighet til og kjøre mest på? Er det underlag som du kan kjøre onroadbil på eller er det mer kupert?
      Jeg personlig synes offroad er artigere så jeg vil foreslå en offroadbil.
      Hvis du velger Traxxas så er det et veldig kurant merke som stort sett alle hobbybutikker har deler til. Billig deler er det også forsåvidt. Hvertfall slitedeler.

      Jeg vil si at du har en god bil i en Traxxas Revo 3,3.
      Den er nok litt dyrere enn de du har linket til men man får hva man betaler for...

      Hvis du skal ha en bil som tåler en støyt og er kurant og kjøre så har du også HPI Savage X. De tåler omtrent alt du kan utsette den for.

      Lykke til.
      Signatur
      http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

      Comment


      • #4
        Selv kan jeg annbefale til uteom konkurranse Trophy 3.5 som buggy eller 4.6 truggy, Tåler en støyt og er lette og fikse, selv hatt 3.5 og ønsker og få tak i denne igjen

        Har forresten en Losi 8eight Truggy som jeg vurderer og selge om du er på jakt etter noe. Er en dyrere bil... Men en god bil som også kan brukes i konkurranse evnt.
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #5
          er disse noe? har dere noe ide om farten til disse? er det kvalitet på disse
          Thunder Tiger EB-4 S2 Pro
          Speed Bazooka 1/8 Byggy PRO 4wd

          Comment


          • #6
            Originally posted by maclaren View Post
            er disse noe? har dere noe ide om farten til disse? er det kvalitet på disse
            Thunder Tiger EB-4 S2 Pro
            Speed Bazooka 1/8 Byggy PRO 4wd
            Ville annbefalt EB-4 S2 Pro av dem to, Men sjekk ut Trophy 3.5 ? Selges for 2795 på enkelte plasser. blandt anna Globy.no
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X