Announcement

Collapse
No announcement yet.

tenkte meg større motor til min savage21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tenkte meg større motor til min savage21

    noen som vet om d finnes billige og bra i norge`?er d mye jobb å bytte motor?
    2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

  • #2
    Originally posted by buzzd View Post
    noen som vet om d finnes billige og bra i norge`?er d mye jobb å bytte motor?
    Mye og mye jobb, Må sette på Flywheel, Clutch og clutchbell, Evnt skifte over rotostart om denne passer.. Så skifte over motor festet og feste slanger og gass linken... (IKKE GLEM LOCKTITE)

    Det som KAN bli litt jobbing er om ikke alle skruer vil av med en gang vist du skal bruke flywheel osv fra gamle motor.
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      Kjøper du en HPI motor er det lite stress om Clutch osv som kjetil nevner over her er i orden...

      Men ville gått for en Force .32 motor var jeg deg Billig fra ebay, å går som ei kule!
      Selgerne på ebay har somregel det du trenger, å vet hva som passer til savage.
      Du får sikkert avtalt en fin pakkepris
      Garantert billigere enn i norge.
      Noen sender også som gave, så du slipper toll ( 25% )

      Ut på tur - signatur...

      Comment


      • #4
        Dæven, den gikk dårlig..............

        Comment


        • #5
          den bilen gjikk godt . fant denna på ebay



          kan den brukes?
          2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

          Comment


          • #6
            Passer rett i, den.

            Comment


            • #7
              okey.va med cluthbell og sånt?må d flyttes over?
              2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

              Comment


              • #8
                Det må du flytte over eller kjøpe nytt.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Samen View Post
                  Dæven, den gikk dårlig..............
                  Hehe, om denne gikk så dårlig så vill jeg gjere se raketten din;P
                  Ut på tur - signatur...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Samen View Post
                    Dæven, den gikk dårlig..............
                    jeg er faktiskt enig.... Var lite action for og være en .32 motor, Sjekk ut LRP .28 spec 3 eller LRP .30 spec 2 du Tror også jeg får fatt på en billig LRP .30 motor helt ny... ta kontakt i så fall (Er filmer av Savage med disse motorene på youtube)

                    Selv slengte jeg en LRP .28 spec 3 i min helt nye Savage X, dro ut originale motoren og slengte den inn... og det ble liv (den originale motoren ligger i esken her helt ny og urørt) Min går på bakhjula i fart om jeg ønsker og har fått ett helt annet liv enn hva den ble bygget for, tok faktiskt knekken på rollbaren ved første tur etter innkjøringa
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • #11
                      du skal vel ikke selge org motoren din?

                      denna skal vel funke

                      Last edited by buzzd; 31 March 2011, 08:42.
                      2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by buzzd View Post
                        du skal vel ikke selge org motoren?
                        Det aner jeg ikke, Men når enn kan skaffe en LRP .30 motor om den ikke er solgt enda til ca samme pris... så hadde ikke jeg vert i tvil. eneste ulempen er at denne er snorstart, så litt mer rotete og starte... Men så starter dem på ett drag og to også da... så da blir det enkelt uansett
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by l3rr1 View Post
                          Hehe, om denne gikk så dårlig så vill jeg gjere se raketten din;P
                          Jeg har hatt Savage med Nosram RS .28 Monster Evo(samme som LRP .28 ) og den gikk MYE bedre enn det der.......for ikke å snakke om .30 og .32 motorene da.

                          Comment


                          • #14
                            Er så enig, min LRP .28 spec 3 motor er på tank 5 (første tank etter innkjøring) og går enda god og fet, og den klarer knapt og holde hjulene på bakken.... Er helst slikt at jeg vurderer og byggeden om til savage xl for og holde kreftene bedre på bakken da det er litt vell mye for en Savage X igjen... Er glad jeg ikke tok LRP .30 motoren i den jeg tror det hadde blitt ganske så overkill for X versionen


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X