Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vil kjøpe rcbil kit, men har ikke peiling på hva jeg skal ha av utstyr!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vil kjøpe rcbil kit, men har ikke peiling på hva jeg skal ha av utstyr!

    Hei.

    Prøver å poste her ser mere riktig ut.

    Skal kjøpe meg ett truggy kit, men skjønner ikke helt hva jeg trenger av elektronikk,motor,esc,radio og sender.
    Dette er kopiert fra en post jeg la ut tidligere idag her på forumet:
    Hei igjen.

    Jeg var veldig sugen på en firestorm eller rustler for litt siden, men har finni ut at jeg vil prøve noe helt annet.
    Har kikket litt på disse, Ofna hyper 10tt 4x4 ep truggy og Assosicated rc10t4.1 på towerhobbies.com
    Her er linker til bilene:

    http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...?&I=LXAGUJ&P=7
    http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...?&I=LXACEJ&P=7

    Men har aldri bygget en bil før og lurer på hvilket oppsett jeg bør velge, traxxas og hpi bilene kommer med både vanntett elektronikk og 2.4ghz radiooppsett. Vil jo gjerne ha både vanntett og 2.4ghz på den bilen jeg skal bygge også. Bilen skal selvsagt ha børsteløs motor også.
    Hvordan er dele tilgang på disse bilene i norge? Det er så enkelt å velge traxxas eller hpi pga. alle har deler og alle selger disse bilene, men vil prøve noe annet som jeg tror jeg kommmer til å bli mye mere fornøyd med. Synes hyper bilen ser litt penere ut, så heller litt mere mot den.Har dere her på forumet noen gode råd? Trenger litt råd til hvilket oppsett jeg bør velge som sagt, håper på noen gode svar
    Takk.

    Som sagt har jeg ikke peiling hva på jeg trenger av utstyr, noen som har bra forslag til ett oppsett til en av disse bilene? Jeg kjører bare for moroskyld og er aldri på noe bane, hopper og kjører offroad med bilene jeg har fra før av.

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
Welcome to our newest member, Erik-M.
Working...
X