Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor kjøpe hauler-bag /transport-bag m hjul til 1/10-buggy, typisk bokser & tool-top?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor kjøpe hauler-bag /transport-bag m hjul til 1/10-buggy, typisk bokser & tool-top?

    Ønsker finne rimelig haulerbag med hjul til 1/10 buggy, helst med 2 store og 2 mindre bokser/skuffe og tool-stand på toppen.
    Tenker ca 55 cm lengde, ca 25-30cm bredde, og ca50cm høyde,
    skuffer ut fra bredsiden, hjul og teleskop-håndtak, se foto eksempel.

    Godt eksempel, denne som har det jeg ønsker, må bare bittelitt opp i størrelse/bredde på rcmart 69USD er billig,
    men frakten på 87USD svir for mye:
    We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!


    Skuffene må Click image for larger version

Name:	RC bag 3-racing.jpg
Views:	1
Size:	26.1 KB
ID:	789248ha minst 25cm i bredde, tror jeg (Team Ass B44.)

    Noen som har sjekket litt rundt, og vet om butikker som selger liknende i Norge?

    Sjekket rundt i utlandet (som setter ned verdien) ?

    Noen som har en til salgs brukt ? (Har en vanlig RC-bag med 3 pappkasser, om vil bytte til en du kan ha til oppbevaring hjemme)


    PS: Har sett den MC-trillebagen til Biltema, 499kr, blir litt gedigen.

  • #2
    Denne er 1:8 men....

    Mugen MBX6R, RB, Beta, Savox, Pirhana, Futaba, Tekno Rc
    www.mustit.nI

    Comment


    • #3
      her http://www.rcland.no/index.php?dispa...oduct_id=47826
      helt super
      hilsen Jan
      X ray nt 1

      Comment


      • #4
        Originally posted by anderfa View Post
        Ønsker finne rimelig haulerbag med hjul til 1/10 buggy, helst med 2 store og 2 mindre bokser/skuffe og tool-stand på toppen.
        Tenker ca 55 cm lengde, ca 25-30cm bredde, og ca50cm høyde,
        skuffer ut fra bredsiden, hjul og teleskop-håndtak, se foto eksempel.

        Godt eksempel, denne som har det jeg ønsker, må bare bittelitt opp i størrelse/bredde på rcmart 69USD er billig,
        men frakten på 87USD svir for mye:
        We sell RC Rock Crawlers, Drift, Touring, Truck, Car kits, Parts, ESC, Motors, Servos, Tires, Bearings, Bodies, Damper & RC Accessories. We ship worldwide!


        Skuffene må [ATTACH=CONFIG]54071[/ATTACH]ha minst 25cm i bredde, tror jeg (Team Ass B44.)

        Noen som har sjekket litt rundt, og vet om butikker som selger liknende i Norge?

        Sjekket rundt i utlandet (som setter ned verdien) ?

        Noen som har en til salgs brukt ? (Har en vanlig RC-bag med 3 pappkasser, om vil bytte til en du kan ha til oppbevaring hjemme)


        PS: Har sett den MC-trillebagen til Biltema, 499kr, blir litt gedigen og må da bruke masse bokser.

        Kommer til å anskaffe 2WD i tillegg, så trenger ta to 1/10 buggy ?
        Noen som har en til overs ?

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X