Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva skal man velge?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva skal man velge?

    Hei!

    Jeg skal kjøpe 1/10 buggy elektro og hva skal man velge. På denne fronten er jeg helt blank. MÅ være byggesett.
    Tenkte litt på Team Associated RC10B44.1 Factory Team
    Men ser at det er tomme verktøy og det er litt synd når man har verktøy i MM for 3000,- hehe.


    Prøver og velge en solid og en som er lett og få tak i deler til uten og måtte bestille fra utlandet.
    Bil?
    Motor?
    Esc?
    Batteri?

    Ellers har jeg alt annet.

    Noe tipps?
    47 år fra Oslo. Modellbiler og fly/helikopter.
    Hilsen Roy Andersen

  • #2
    Har bare gode erfaringer både med kjøreegenskaper, holdbarhet og deletilgang med Durango gjennom vinteren. Mm skruer har den også sett bort fra skruene i diffene. Har brukt Vampire elektronikk noe som også har fungert smertefritt. Alt kjøpt hos Mustit Rc i Moss. Ta en tlf dit å spør om en pakke pris... De fører også Ass hvis det er mer interresant.
    Mustit Rc 2012
    Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
    Bjørn-Ivar Haug

    Comment


    • #3
      Originally posted by Nikke View Post
      Har bare gode erfaringer både med kjøreegenskaper, holdbarhet og deletilgang med Durango gjennom vinteren. Mm skruer har den også sett bort fra skruene i diffene. Har brukt Vampire elektronikk noe som også har fungert smertefritt. Alt kjøpt hos Mustit Rc i Moss. Ta en tlf dit å spør om en pakke pris... De fører også Ass hvis det er mer interresant.




      hei.
      Takk, ja noen visket meg i øret om den bilen der. Skal høre litt der om en bra pris.

      Noen erfaringer med Kyosho?
      47 år fra Oslo. Modellbiler og fly/helikopter.
      Hilsen Roy Andersen

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X