Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savage XL eller savage X?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Savage XL eller savage X?

    Heisann. Har bestilt en savage xl, men butikken ringte meg og sa at leveransen kan ta noe lenger tid enn forventet. De kunne derfor tilby meg en knall pris på savage X 4.6.
    Vil denne bilen være kjip sammenliknet med xl? Veldig mye forskjell i størrelse?
    Håper på svar

  • #2
    Jeg hadde Savage X4.6 for et år siden, og sto da mellom x, xl og flux. Jeg valgte X fordi det er mange dårlige erfaringer rundt omkring med 5.9 motoren, samt at X er mye morsommere en xl, spesielt til wheelies og backflips. Den nye X4.6 leveres også med BD differ og diverse, så hadde jeg stått mellom de hadde jeg ikke vert i tvil

    Comment


    • #3
      Jeg har vell hatt 6 savager nå både x og xl. XL er dessidert kjekkest da den er større og tåler like mye.

      Begge bilene har samme egenskapene, og problemer med 5,9 motoren har ikke jeg hørt om, dessuten er det heller ikke uvanlig å kjøre x med 5,9 motor heller
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

      Comment


      • #4
        Hmm, nå ble jeg veldig i tvil hehe. Har lyst på en stor bil! savage x.4.6 er vel ikke liten den heller. Har jo hatt en før.
        Nei, blir vel enten xl eller en ls bil

        Comment


        • #5
          Ville valgt XL uten tvil... X er så ustabil som ei fly f''''''... Savage XL er veldig morro, men stabil og holder seg på hjula under litt terreng... Og 3 trinns kassen i XL gjør en god jobb, gir bra med fart også... men det beste er jo selvfølgelig stabiliteten.. slippe og springe og snu den på hjula igjen...

          Ett veldig godt alternativ er også Losi LST/Raminator... utrolig solide biler (kanskje mer enn Savage også) og er utrolig stabil...
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X