Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nybegynnerbil bensin/nitro?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by carish View Post
    god bil med masse utstyr her..:http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=36779111 litt dyrare,men får jo med endel ting her..
    Joda, fin pakke. Men tror det blir vanskelig å sende alt det dær med posten.

    Comment


    • #62
      skulle ikkje være nåke problem...har sendt store 1/5 bila i posten eg..
      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

      Comment


      • #63
        skulle til å si det jeg å, du kan sende en ganske så voksen pakke i posten før de begynner å kreve ekstra betalt

        Comment


        • #64
          Tror jeg kommer til å bestille trophy 3.5 bilen idag. Men hva slags ekstrautstyr burde jeg kjøpe med?

          Comment


          • #65
            her kom no en go bil tilsalgs..:http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...selges-kr-3500
            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

            Comment


            • #66
              Originally posted by doffen761 View Post
              Tror jeg kommer til å bestille trophy 3.5 bilen idag. Men hva slags ekstrautstyr burde jeg kjøpe med?
              tenkte du på reservedeler?
              Isåfall så er det noen få ting som går igjen på alle biler: Dekk,komplett klutch med tannhjul,lagre til klutch og bil.
              Hva som ellers ryker på biler varierer litt fra bil til bil og hvordan du kjører.
              Som vinge,nedre bærearmer forran ,driv pinner/aksler,fremre dempertårn.

              Greit å ha er diverse diff/demper olje.Og ett komplett skrue sett.
              Demperfjærer som er stivere/mykere enn de originale
              Kjenner ikke bilen godt nok til å si noe mere men du bør jo prøve ut bilen før du sitter med et helt delelager
              X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
              ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
              hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

              Comment


              • #67
                Originally posted by carish View Post
                Hår fått bilder av bilen fra selger og den ser bra ut. Hvordan er denne kontra trophy bilen?

                Vapor28: nei hadde ikke planer om å kjøpe hele lagre med ekstra deler, bare litt forskjellige oljer og glødeplugger...

                Comment


                • #68
                  ville spurt personen/firma du kjøper bilen av, om han/de har erfaringer med hvilke deler som går raskt i stykker, men drev og hjuloppheng er vel en "klassiker" når det kommer til slite-deler, den gamle nitrobilen min spiste iallefall drev raskere enn jeg rakk å bytte de.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by doffen761 View Post
                    Hår fått bilder av bilen fra selger og den ser bra ut. Hvordan er denne kontra trophy bilen?

                    Vapor28: nei hadde ikke planer om å kjøpe hele lagre med ekstra deler, bare litt forskjellige oljer og glødeplugger...
                    Et par ekstra plugger, ei nitro-fylleflaske, ei kanne nitro, en gløder eller to, afterrun olje, og noen batterier til kontrolleren så burde du være godt på vei.

                    Comment


                    • #70
                      Ok, men er trophy bilen bedre enn denne bilen?

                      Comment


                      • #71
                        Fant denne pakken som har en god del utstyr: http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=36867858 vr også såppas nærme plassen jeg bor slik at jeg kan dra og se på den.

                        Comment


                        • #72
                          ja,her får du jo 3 biler å leike deg med,ikkje værst pris detta..
                          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                          Comment


                          • #73
                            3 biler og en del ekstra deler for 4 lapper må absolutt kalles bra

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X