Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøp og salgs sider

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by TorMartin View Post
    noen som har noe erfaring fra http://www.horizonhobby.com lurer på å kjøpe en HPI blitz derfra:P

    Tor M!
    De er vel kun distributører av varer til forhandlere. Det er de som leverer varer til Smallsize Hobbyland bl.a.

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • #62
      Funka fett å bestille da...har bare ikke gjennomført kjøpet? men betyr det at jeg ikke får kjøpt derfra? er det noen annen side jeg kan bestille Blitzen fra da??^^,
      ||Losi XXX-S||HB CyclonTC|||TekiN||NosraM||SavoX||IP||GreenDrift||

      Comment


      • #63
        noen som vett om globy er seriøs selger ? har bestilt en hbx rockcrawler så fikk eg mail om ordre bekreftelse men ikke fått noe mail på at den er sendt og kolininr. har sendt mail til dem og men ikke fått svar noen av gangene.

        Comment


        • #64
          Når bestilte du? Når sendte du mail og spurte?
          Regner vel med det tar en dag eller to å sende den og da sende deg sporingsnummer. Har du sendt på kvelden så får du jo ikke svar. Men har de hatt en hel dag på seg. Da ville jeg kanskje ringt.
          Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
          Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
          E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

          Comment


          • #65
            bestilte på tirsdag sendte mail både igår og idag.

            Comment


            • #66
              Jeg handler alltid hos Globy viss de har delene jeg trenger og har alldri hatt problem med dem.
              Fg Baja Buggy 26cc HPI Savage x 4.6 2011 modell
              YouTube "channelen" min : http://www.youtube.com/user/ravn111
              Radioutstyr: HobbyKing 2,4 GHz radio, Acoms 2,4 GHz radio, Hitec og Power HD servoer!!!!

              Comment


              • #67
                fekk den idag men er det forskjelige modeler av den, såg på filmen at det er noen av de så har en blå "ting" mitt på chassie på hver side og noen andre har ikke dette? hva er det ? jeg har ikke den "tingen" er ny innen crawling :P

                Comment


                • #68
                  heisan. vet ikke om den siden her har blit nevnt før. mikronor i oslo har bra utvalg og bra service. www.mikronor.no

                  Comment


                  • #69
                    Noen som har handlet fra denne siden? maxvelocityracing.com
                    Erfaringer?
                    Jon Bratlie 75mod. Oslo

                    Comment


                    • #70
                      Noen av dere har vel ikke tilfeldigvis peiling på hvor jeg kan få tak i en full-metall 1:16 eller (helst) 1:10 tank?

                      Eller grisebillige hjul/belter til en 1:16 HL Tysk Tiger ? Sitter per i dag på en plastikk-modell av en German Tiger 1:16, plastikkbelter også.

                      Comment


                      • #71
                        Norsk side : www.hobbex.com/no Her finner du et stort utvalg av RC biler, både elektro, Nitro og bensin.
                        Last edited by Hobbex; 3 March 2015, 14:34.

                        Comment


                        • #72
                          Norsk webshop www.Rcbilen.no
                          Radiostyrte greier til gode priser. Selger Tamiya, BSD, HPI etc.

                          Comment


                          • #73
                            Ny rc webshop http://www.Rcbilen.no selger biler mest men har også andre ting. Pt har de salg på biler http://www.Rcbilen.no/salg

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X