Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rc Buggy hjelp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rc Buggy hjelp

    Hei, HJELP.
    er helt grønn på Rc, men har lyst til å gå til anskaffelse av en 1/10 Buggy. har vært fasinert av den typen bil, og trenger hjelp til anbefalinger for en nybegynner bil.
    Har trålet endel nettsider, men blir ikke helt klok.
    Jeg bor i Trondheim og har lyst til å prøve å kjøre på bane. Så det må være en bil som kan kjøres på bane og lett å starte med som nybegynner.
    Har sett endel ferdigpakker, men lurer på om jeg kanskje vil byge litt selv, lærer vel litt mere om hvordan bilen er oppbygd da.

    Råd og tips(linker) taes imot med stor TAKK
    Pris mellom 2300 - 3500.(slik at jeg etthvert kan oppgradere bilen med utstyr, om mulig)

    Morten

  • #2
    Hei. Gode buggyer som finnes som rtr og kit: associated, losi og durango. Alle rtr kan oppgraderes til kit, men det blir fort dyrt. I tillegg er som regel ikke elektronikken av beste klasse, men det holder lenge hvis du vil prøve hobbyen. Vil du satse beholder du rtr-en som reservedelbil/elektronikk backup . Ass og durango har mustit.no, smallsize.no losi.

    På banen til Trondheim RC-bilklubb er det disse tre merkene det går i, så deler er det alltid noen som har. Felles trening onsdag og søndag, så hvis du lurer på noe er det bare å komme innom. Kart mm finnes på fb.
    Last edited by oddski77; 25 July 2013, 13:24.
    AE RC8 - RC10B4.1 - 12R5.1 inline

    Comment

    (RS) Radiostyrt.no Statistics

    Collapse

    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
    Welcome to our newest member, Erik-M.
    Working...
    X