Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lite forslag til regler her på forumet.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Crazy: Du kan moderere deg litt egentlig. Nok leppeslenging.

    Fabiz: Jørgen sa det meste.. Send PM! Ikke skriv "fiks signaturen din" i hver ENDA tråd. Slitsomt! (Selv om jeg ikke liker manglende signaturer selv heller)

    Regler er ok. Det blir som med alle andre instanser..de backer seg med et regelverk, men prøver å være fleksible.. Regelverket blir brukt i en situasjon hvor det er nødvendig å håndheve!

    Espen: Hvorfor kan ikke alle få beskjeden om signaturen i velkomstmailen som ny medlem i forumet?
    ..ooOO - Nichlas Kristiansen - 81'mod. ukjent km.st.- OOoo..
    |e-maxx BL|Stampede BL|DF02 BL|2xTC3|2xM03|Micro-T|LamaV3|3xSilverlit|3PK-2.4|
    "So many hobbies, so little time.."

    Comment


    • #17
      [quote="Nichlas"]Crazy: Du kan moderere deg litt egentlig. Nok leppeslenging.quote]


      det må være lov å si meninga si.

      ja jkeg er for regler men jeg mener nå rett å slett at dette forumet funker bra som det er.
      hvis det skal opp noen regelr regner jeg med at forumets eier og grunnlegegr finner frem det selv.
      A REAL TWIN IS A V-TWIN.
      alt under 1200 cc er en startmotor.
      R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

      Comment


      • #18
        Crazy Force har mange gode poenger i denne tråden.

        Hvis noen har et stort behov for å sjefe rundt her inne så skaff dere heller en lederutdannelse og sjef over deres underarbeidere. Ingen vil gjøre noen nevneverdig stor karriere med dette på radiostyrt.no allikevel, så hvorfor bruke mye av sin fritid for å prøve?

        Hvis man sitter å leter etter ting å pirke på så er det ikke lenge før man bør ta seg en tur til psykolog. Kom dere ut i frisk luft og bedriv hobbyen slik det ble gjort før internett kom.
        bygge-bygge-bygge-bygge-testkjøre-bygge-bygge-bygge-bygge

        Comment


        • #19
          Det er dette jeg har prøvd å si i flere år
          Oslo Modellbilklubb
          Xray T2 / Xray M18 / Mini-Z MR02 / Micro-T / Anderson MB-4 / AX10 / CR01 / Honey Bee FP

          Comment


          • #20
            "Regler er til for å brytes" sa en god gammel kamerat til meg en gang... :P :wink:
            Team Smallsize

            Comment


            • #21
              Originally posted by Beining
              Det er dette jeg har prøvd å si i flere år

              ikke skryt på deg noen nå!!!!

              Vi har nok regler å forholde oss til. hvis det plager deg at vi ikek har flere regler er det fult lovlig å holde seg unna.
              det er ikke noe som sier at du må være innom RC forumet hvis du ikek trives der.
              A REAL TWIN IS A V-TWIN.
              alt under 1200 cc er en startmotor.
              R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X