Announcement

Collapse
No announcement yet.

For mye klister?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • For mye klister?

    Er det bare meg, eller er det noen moderatorer som har fått for mye klister?

    Jeg syns at det har blitt litt vel mange klistrede/sticky tråder i noen av forumene her nå.
    Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

  • #2
    Det syns jeg oxo egentlig!

    Comment


    • #3
      Helt enig, syntes det blir litt vell når du ikke ser nye tråder fordi "klisteret" dekker over en halv side. irriterende....
      MBX-6-OS-AKA-Byron fuel
      TRF-415MSXX
      DEX410

      Comment


      • #4
        Originally posted by Rolf View Post
        Er det bare meg, eller er det noen moderatorer som har fått for mye klister?

        Jeg syns at det har blitt litt vel mange klistrede/sticky tråder i noen av forumene her nå.
        Er enig i det, kanskje en "grunnleggende" tråd hadde vært tingen. Der kunne alle klister topicer samles?
        Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

        Comment


        • #5
          Hei dere.

          Nå har jeg "klippet og limet" litt i åpent forum, flyttet flere av de til Ofte Stilte Spørsmål forumet.

          Antar det var Åpent forum dere hintet noe til?

          Noen andre forum som trenger en liten stuss?
          Jørgen | Savage X

          Comment


          • #6
            kanskje fjerne sticky tråder som ike lenge er aktive ellr hvor det ikke elagt inn nye innøegg på en stund la oss si 2-3 mnd
            A REAL TWIN IS A V-TWIN.
            alt under 1200 cc er en startmotor.
            R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

            Comment


            • #7
              Det behøver ikke være noe aktivitet i en klistra tråd, den er som regel
              informativ, og skal bla hindre mange tråder om samme emne i en forumdel.
              NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
              RC4WD Team Driver

              Comment


              • #8
                Originally posted by WildTriaL View Post
                Det behøver ikke være noe aktivitet i en klistra tråd, den er som regel
                informativ, og skal bla hindre mange tråder om samme emne i en forumdel.
                Mange klistra tråder på forumet som er guider og svar på ofte stilte spørsmål. Så de flytta jeg til ofte stilte spørsmål gruppa.

                Jeg syns det er veldig mye klistra tråder i Drifting forumet, men der henger ikke jeg så mye heller, så whatever turns them on
                Jørgen | Savage X

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Rolf View Post
                  Er det bare meg, eller er det noen moderatorer som har fått for mye klister?
                  Jeg syns at det har blitt litt vel mange klistrede/sticky tråder i noen av forumene her nå.
                  Du har rett Rolf, det er mye swix her nå. Oppryddingen har begynt! Takk for tipset!
                  mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                  [[ har en kunst-pause.. ]]

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X