Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ang. signaturer og annonser!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ang. signaturer og annonser!

    Vi kan slette og kjefte så mye vi vil, men de som fikser signaturen sin etter å ha lagt inn en annonse, vil ikke få med den i det innlegget...

    Hvorfor? Må da være en måte å endre dette på, slik at alle brukerens innlegg har signatur?
    Last edited by Razer; 20 April 2007, 13:44.
    Martin Sørlie - 1985
    TLR - Absima - Spektrum
    Darkspeed Racing
    www.teamsmallsize.com


  • #2
    Kan ikke f.eks Espen Sette Custom fields i registrerings prossesen til å være obligatoriske felter å fylle ut.

    Comment


    • #3
      Signatur-feltet finnes jo der allerede og jeg fant ingen måte sånn i farta for å gjøre det obligatorisk.

      Men jeg modifiserte mailen som blir sendt ut til nye brukere slik at den inneholder link til siden for signatur-regelen, la oss håpe det hjelper litt.
      mvh, Espen Grimsgaard ('75)
      [[ har en kunst-pause.. ]]

      Comment


      • #4
        Må teste signatur.
        Sunnfjord RC Klubb
        FG M Jeep, Grasshopper+, HPI Sprint 2, Micro-t, Ashley II, Rush 50, GWS Formosa, Raptor 30, Proboat Formula, WHH Manta Ray

        Comment


        • #5
          Originally posted by rdank View Post
          Må teste signatur.
          Det er også en "Forhåndsvisning" knapp i brukerpanelet ditt, der du endrer signaturen.

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • #6
            Stemmer det ja, men jeg var usikker på om den virket fordi den ikke hadde "tilbakevirkende kraft" slik som avataren
            Sunnfjord RC Klubb
            FG M Jeep, Grasshopper+, HPI Sprint 2, Micro-t, Ashley II, Rush 50, GWS Formosa, Raptor 30, Proboat Formula, WHH Manta Ray

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X