Announcement

Collapse
No announcement yet.

Selges igjen, igjen og igjen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Selges igjen, igjen og igjen.

    Går det ikke an å få til en regel at man ikke lager nye innlegg med samme annonse hveer dag? Irriterer meg når det er samme annonsa som ligger øverst sånn ca. 4ganger i uka. Blir mer irritert over å ha lest samme annonsa 20 ganger, enn lysten på å kjøpe det som selges..
    Sunnfjord RC Klubb
    ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

  • #2
    Er vel ikke så fryktelig mange som drever med det? noen som endrer priser eller lignende da er det vel også greit at dem kommer på nytt?

    blir liksom ikke noe hjelp i og endre pris hvis den skal ligge på side 15 i salgs delen?
    Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
    www.rc-utstyr.no

    Comment


    • #3
      Neida, det må vere lov det. Men det er ting som jeg nesten har sett til salgs siden jeg ble medlem her... Føler det sånn avogtil. Virker liksom som folk stresser som bare det for å få annonsen sin øverst.

      Men såklart, endringer i pris og kanskje noen nye bilder, fortjener en reposting. Men da pleier somregel de som gjør det å skrive (ny pris) eller (nå med bilder)...
      Sunnfjord RC Klubb
      ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

      Comment


      • #4
        Det er ikke alle som er innom forumet vær dag, å da er det ikke sikkert de de gidder å bla igjennom flere sider med salg.
        Har selv er fart at responsen blir bra hvergang den havner på topp, og til slutt endt med et salg
        The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

        Comment


        • #5
          Så det skal bare bli en kamp om å ha annonsa øverst da? Synes det blir feil, hadde bare folk vert flinke med å sletta annonser etter salg og ikke hatt 5x samme annonse så hadde det kanskje ikke vert en million sider å bla igjennom. Hva med å slette alle annonser som er eldre enn 1 mnd, og så får heller folk hive utpå igjen da om de ikke får solgt det de har...?
          Sunnfjord RC Klubb
          ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

          Comment


          • #6
            på et annet forum jeg er så fikk jeg mail etter en mnd om anonsen skulle slettes eller ikke, skulle den ikke så måtte jeg gå på en side og aktivere den.

            her på forumet gidder jeg sjelden se på noe mer en dem 2-3 første sidene, hadde hvert bedre om tinga som ligger på til salgs delen faktisk er til salgs og ikke solgt for 2 mnd siden.
            Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
            www.rc-utstyr.no

            Comment


            • #7
              Ja det er ganske dumt, kansje man skulle lage en regel på 1-2 mnd. så slettes annonsen.
              NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
              RC4WD Team Driver

              Comment


              • #8
                Da hadde det også blitt lettere for moderatorer å rydde opp...
                Sunnfjord RC Klubb
                ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

                Comment


                • #9
                  ja det er ganske iriterende og se samme anonsen om og om igjend jeg har blad i jenom ett par ganger men nå du ser en anonse 5,6 ganger gidder du liksom ikke mer
                  lars eirik 1993 Grimstad
                  Thunder Tiger zk2:wink: :wink:

                  Comment


                  • #10
                    Helt enig, få til en regel som gjør at annonser slettes etter 1 mnd.
                    MCD RR 27,2 REED / Losi LST2 / T-maxx2.5R / Revo 3.3 / MRF fuel /

                    Comment


                    • #11
                      de bør fjernes med en gang når de har fådt solgt det ikke en måned senere:-x
                      lars eirik 1993 Grimstad
                      Thunder Tiger zk2:wink: :wink:

                      Comment


                      • #12
                        Ja helt klart, men så er jo det allerede en regel da, som desverre er dårlig fulgt.. Folk finner ut at de skal selge noe og legger det ut her og andre steder. Når salget er gjennomført og pengene er i lomma, så tar de gjerne ikke turen innom for å rydde opp etter seg. Og Moderatorer klarer ikke å se mer enn andre om ting er solgt eller ikke så de kan ikke gå rundt å slette de heller.

                        Så derfor, annonser som er over 1mnd gamle burde automatisk vert klarert for sletting av moderatorer... Er det noen moderatorer som leser dette, noe som er mulig å få til? Ville tro dette gjorde hverdagen enklere for dere og oss andre.
                        Sunnfjord RC Klubb
                        ::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero

                        Comment


                        • #13
                          jeg er helt enig! er lei av og skrive til folk eller ringe til folk som har solgt tingene de skal selge for en uke eller mer siden!!
                          Robert Holten (1979)

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X