Announcement

Collapse
No announcement yet.

Er alt bare negativt??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er alt bare negativt??

    sitter her og trykker både sent og tidlig.. selvfølgelig er det ting som irriterer her inne, men HALLO... er alt bare negativt da?? for min del.. her er det litt ros..


    Takker espeng og alle som holder dette forumet i gang for et topp forum.. masse lærerikt for liten og stor her inne...
    O.A.Sandaker-79 mod...
    Lst2/OFNA Jammin X1 CRT/FG MT PRO/Savage X

  • #2
    Originally posted by Passelat View Post
    sitter her og trykker både sent og tidlig.. selvfølgelig er det ting som irriterer her inne, men HALLO... er alt bare negativt da?? for min del.. her er det litt ros..


    Takker espeng og alle som holder dette forumet i gang for et topp forum.. masse lærerikt for liten og stor her inne...

    HELT ENIG med foregående taler!!!!
    En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
    Kjører Leopard!!

    Comment


    • #3
      Originally posted by patrix View Post
      HELT ENIG med foregående taler!!!!

      jeg skjønte det måtte en svenske til for og forstå dette!! da er vi i allefall to som er fornøyd her inne... håper selvsagt det er flere som tør rose litt...
      O.A.Sandaker-79 mod...
      Lst2/OFNA Jammin X1 CRT/FG MT PRO/Savage X

      Comment


      • #4
        Dette er jo helt vanlig av oss nordmenn.... Vi er veldig raske når noe er negativt, men det er stille som i graven når alt er topp. Vi burde rose hverandre mer. Forumet er hvertfall toppers
        MCD RR 27,2 REED / Losi LST2 / T-maxx2.5R / Revo 3.3 / MRF fuel /

        Comment


        • #5
          Hiver meg med i takketalen.

          Har lært mye på å surfe rundt her inne.

          Takk takk til alle.
          Savage SS4.6
          Lars Ãge Nordbakken
          Kom til verden i 1971. Bor på Levanger i Nord Trøndelag

          Comment


          • #6
            Originally posted by Passelat View Post
            jeg skjønte det måtte en svenske til for og forstå dette!! da er vi i allefall to som er fornøyd her inne... håper selvsagt det er flere som tør rose litt...
            Det e4r ikke ille att du er enig med en svenske!!!!
            En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
            Kjører Leopard!!

            Comment


            • #7
              ja esbeg har gjort litt av en jobb for og lage forume i det hele tatt og hvis han ikke hadde laget det så hadde jeg ikke skreve det her en gang.
              og det er fint at det er så mange hygelige folk her som hjelper deg så lenge du har signaturen i orden, det er bra at folk sier i fra om såndt alle hvet ikke reglene med en gang men det lærer man fort. Det er ikke så lenge siden jeg ble medlem her og jeg har stilt en god del spørsmål som kansje var unødvendige men folk svarte for det så jeg hvil takke alle som har hjolpet meg til nå:grin: takk?
              lars eirik 1993 Grimstad
              Thunder Tiger zk2:wink: :wink:

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X