Announcement

Collapse
No announcement yet.

Positiv erfaringsoverføring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Positiv erfaringsoverføring

    MÅ FÅ TAKKE FOR ET SUPERT FORUM:razz::razz::razz::razz::razz::razz:

    Det er jammen et fint sted å tips&vink om forskjellig for en amatør.
    Jeg har selv fått greie på hvor det lønner seg å handle fra Dk og fant jammen tilogmed en offroad racetrack som faktisk bare var en 6-7km fra der jeg bor.
    Hadde ikke hørt om den engang
    Det er og mange innlegg som er faktisk ganske underholdende å lese.

    Neste gang jeg skal østover til Oppegård, skal jeg jammen se om ikke jeg klarer å få plass til Bobla (kan jo bare "glemme" en av baggene til kona) og ta meg en tur å besøke noe av dere der nede på hvervenbukta.

    Nok en gang vil jeg si at dette forumet, selv om jeg ikke har noen andre å sammenligne med må jo bare være det aller BESTE I NORGE:mrgreen::confused:

    TAKK FOR AT JEG FÅR VÆRE EN DEL AV DETTE RC MILJØET
    sigpic
    1971.Vea MCD
    Broke but not broken

  • #2
    Velkommen inn i en fryktelgi morsom hobby.

    RC er værre en Heroin har man blitt hekta er det for livet ut. det finens nemlig ikke noe behandlingstilbud. det deles ikke ut metadon til rcomane.


    her har v det fryktelig moro. slener med leppa å jrangler så busta fyker innimellom men såp vil det altid være. tak høyden er stor selv om noen ikke takkler at som bli sagt.
    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
    alt under 1200 cc er en startmotor.
    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Crazy beetle View Post
      Velkommen inn i en fryktelgi morsom hobby.

      RC er værre en Heroin har man blitt hekta er det for livet ut. det finens nemlig ikke noe behandlingstilbud. det deles ikke ut metadon til rcomane.


      her har v det fryktelig moro. slener med leppa å jrangler så busta fyker innimellom men såp vil det altid være. tak høyden er stor selv om noen ikke takkler at som bli sagt.
      Kjørte sandbuggy (tror jeg) og en fuel bil som het silverfox (nok en gang,tror jeg) for ca 20år siden.
      Men må jo si at når jeg var ute å testkjørte den Beetlen jeg har kjøpt så var det jo akkurat som å bli til en guttunge igjen.
      Men jeg begynner å se konturene av at det ikke var så mye rimeligere eller mindre skruing med 1:6 enn det var med nitro.
      Jeg å cognacen lå å skrudde til klokka fire natt til idag.......men nå drar det seg sammen:mrgreen:

      Takk for velkomsthilsen Crazy Beetle
      sigpic
      1971.Vea MCD
      Broke but not broken

      Comment


      • #4
        du må nok skru litt selv om du ar bensin motor å ikke fuel motor.

        mener å huske at du kjøpte brukt bil. å brukt er brukt. selv har jeg snart brukt like mye på deler og ombygging som jeg bukte på kjøep bruk bil.
        men morro er det.

        ser frem til å få skikklige skivebremser på forhjulene nå ja. må bare finne ut av noen radioproblemer å så er jeg igang igjen.
        A REAL TWIN IS A V-TWIN.
        alt under 1200 cc er en startmotor.
        R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X