Announcement

Collapse
No announcement yet.

Urelaterte tråder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Urelaterte tråder

    Har diskutert på en tråd her nå..syns det ikke passer i heletatt å legge ut video og bilder av ting som ikke har noe med rc å gjøre...
    Syns dere bør stramme inn de reglene på media og bildeforumet...Det står at man ikke bør legge ut urelaterte bilder og video,men det skulle stått at alle innlegg som ikke har noe med rc å gjøre blir slettet..
    Jeg tror det er flere med meg som syns dette...Da får man legge andre bilder og filmer på et bilforum en annen plass...Enige?Visst det er sånn så kan dere like godt kall det "Bilforum.no"

    Men ellers så er det et supert forum..
    Har solgt alt jeg har

  • #2
    For meg høres det ut som om du trenger en hobby til...
    Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
    www.rc-utstyr.no

    Comment


    • #3
      Originally posted by Rino View Post
      For meg høres det ut som om du trenger en hobby til...
      Hva mener du?
      Har solgt alt jeg har

      Comment


      • #4
        jeg mener det at det er utrolig få tråder som ikke rc relatert, ser ingen grunn til og klage på det.

        litt moro må det være lov og ha det.
        Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
        www.rc-utstyr.no

        Comment


        • #5
          Originally posted by TomErik View Post
          Hva mener du?
          Det var unødvendig å lage denne tråden. Selv om det er et forum for RC er det kult med litt 1:1 i blant også.

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • #6
            Originally posted by Rino View Post
            jeg mener det at det er utrolig få tråder som ikke rc relatert, ser ingen grunn til og klage på det.

            litt moro må det være lov og ha det.
            Har nå fått med meg noen tråder jeg som det er langt utenfor rc...Det er jo artige bilder og filmer,men jeg syns ikke det passer her..Visst det er bare jeg som mener det så tar jeg det på min kappe...
            Har solgt alt jeg har

            Comment


            • #7
              Originally posted by Fabiz View Post
              Det var unødvendig å lage denne tråden. Selv om det er et forum for RC er det kult med litt 1:1 i blant også.

              Fabiz
              det er din mening..Jeg synest det var greit å ta det opp for det har irritert meg litt...Jeg har stt mange videoer som jeg har trodd at kanskje kan forbindes med rc,men ettersom det er rc forum så har jeg ikke lagt de ut for da hadde jeg fått mye pes...
              Men greit,jeg gir meg med denne diskusjonen..kommer ingen vei uansett..
              Last edited by TomErik; 10 June 2007, 21:55.
              Har solgt alt jeg har

              Comment


              • #8
                Jeg skjønner godt hva du mener, jeg syntes det er helt greit med "litt" utenom også.

                er snakk om så få tråder at det koster ikke mye og enten lese dem eller overse dem.

                EDIT: burde kanskje plassere slike tråder i åpent forum og ikke bilde & film trådene.
                Last edited by Rino; 10 June 2007, 21:55.
                Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
                www.rc-utstyr.no

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Rino View Post
                  Jeg skjønner godt hva du mener, jeg syntes det er helt greit med "litt" utenom også.

                  er snakk om så få tråder at det koster ikke mye og enten lese dem eller overse dem.
                  Nei da..skjønner også hva du mener...Synest det er gøy medandre videoer jeg,det er ikke det som er greia..skjønner?
                  Har solgt alt jeg har

                  Comment


                  • #10
                    Vi driver med en skala relatert sport/idrett/hobby.

                    Noen sammenligninger med 1:1 er helt ok, i de riktige forumdelene.

                    Skulle bare mangle.:wink:
                    NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
                    RC4WD Team Driver

                    Comment


                    • #11
                      Skal det ikke være 1:1 drifting o.l. på mediaforumet, så skal vi ikke ha ikke r/c relaterte ting i bytteseksjonen heller:mrgreen:
                      Martin Sørlie - 1985
                      TLR - Absima - Spektrum
                      Darkspeed Racing
                      www.teamsmallsize.com

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by WildTriaL View Post
                        Vi driver med en skala relatert sport/idrett/hobby.

                        Noen sammenligninger med 1:1 er helt ok, i de riktige forumdelene.

                        Skulle bare mangle.:wink:
                        akkurat ja i de riktige forumene
                        Har solgt alt jeg har

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Razer View Post
                          Skal det ikke være 1:1 drifting o.l. på mediaforumet, så skal vi ikke ha ikke r/c relaterte ting i bytteseksjonen heller:mrgreen:
                          Hehe..er vel en annen diskusjon det...Men nå har jeg fått sagt det jeg skulle...
                          Har solgt alt jeg har

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by TomErik View Post
                            Hehe..er vel en annen diskusjon det...Men nå har jeg fått sagt det jeg skulle...
                            Syns ikke det er en heelt annen diskusjon i og med at du mener at ikke rc relaterte ting skal ikke skrives inn på forumet. Da må jo de samme reglene foregå i bytteseksjonen også. Dessuten er det et forum, man ytrer ganske mye her og noen luselige bilder av 1:1 skala burde gå helt ok. Får vel legge dem inn i Åpent forum neste gang. Ingen som kan si noe på det i og med at det er åpent for det meste

                            Nikko=)
                            YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                            Comment


                            • #15
                              så det dere sier, med litt andre ord... er bare og pumpe opp alt mulig søppel på madia delen da?? godkjenner vi noe, må vi tålerere mer og mer... henger meg kanskje ikke opp i driftinga, men det er mere søppel på den madia delen som ikke akk har noe tilhørighet.. hadde kanskje vært greit og lagt drifte film under driftedelen som et eks og holdt media delen åpen for rc relaterte ting, for deretter og vært litt "strengere" med postene på denne delen...
                              O.A.Sandaker-79 mod...
                              Lst2/OFNA Jammin X1 CRT/FG MT PRO/Savage X

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X