Announcement

Collapse
No announcement yet.

Chattekanal ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    jeg stemmer i mot.


    ser ikke behovet for en chattet kanal.
    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
    alt under 1200 cc er en startmotor.
    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

    Comment


    • #17
      Jeg tror spesielt de yngste vil ha nytte av den... For det ser jo ut som noen av de sliter litt med å holde seg unna tastaturet
      # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

      Comment


      • #18
        helt ærlig så tror jeg ikek de yngste vil ha så mye nytte av en chayye kanal da det sotrtsett e de yngste som vil ha denne funksjonen.
        en gjemg me unge urfarne som chatter på en chatte kanal kan muligens gjøre mer kade en nytte for hobbyen deres. det er ikke lekebiler vi holder på med som hobby.

        det de yngste trenger er bistand med bilen der de er å ikke på et forum.

        alt for mange foreldre kjøper RC utstyr til unga å lar dem holde på å knote alene i stede or å være med å gjøre det til en positiv hobby sammen men barna.
        A REAL TWIN IS A V-TWIN.
        alt under 1200 cc er en startmotor.
        R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

        Comment


        • #19
          Og hele denne MSN generasjonen kan jo bruke MSN. La oss slippe å få inn dette her. Som det står øverst til venstre: Radiostyrt diskusjonsFORUM, ikke chat. Chat blir det uansett ikke så dette kan legges dødt en gang for alle!
          Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

          Comment


          • #20
            lmbk.no var vel en av de mest brukte klubbsidene for noen år siden. De lagde chatt, men blir vel kapt brukt - derfor har jeg liten tro på at det er noe behov.
            på ett forum, kan hjelp gis (om det alltid er korrekt er kanskje største problemet) og feil info/mer korrekt info kan gis ved å korrigere i senere innlegg.

            på en chatt, må en være der i det øyeblikket ett utsagn sies, for å korrigere.

            Det er jo positivt at mange gjerne vil gi sine gode råd, men dessverre er også mange råd dårlige råd... Til å chatte, er jeg enig med dem som sier msn kan benyttes. Eller om dere vil "diskutere" en sak, logg inn på LMBK sitt forum og ta i bruk det som finnes der i stedet for å lage enda ett. Om chatten er linket fra disse sidene eller lmbk.no er vel uvesentlig?

            Comment


            • #21
              Originally posted by Thypoon View Post
              Chat blir det uansett ikke så dette kan legges dødt en gang for alle!
              Well Said!!!!
              NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
              RC4WD Team Driver

              Comment


              • #22
                Originally posted by Bent View Post
                lmbk.no var vel en av de mest brukte klubbsidene for noen år siden. De lagde chatt, men blir vel kapt brukt - derfor har jeg liten tro på at det er noe behov.
                på ett forum, kan hjelp gis (om det alltid er korrekt er kanskje største problemet) og feil info/mer korrekt info kan gis ved å korrigere i senere innlegg.

                på en chatt, må en være der i det øyeblikket ett utsagn sies, for å korrigere.

                Det er jo positivt at mange gjerne vil gi sine gode råd, men dessverre er også mange råd dårlige råd... Til å chatte, er jeg enig med dem som sier msn kan benyttes. Eller om dere vil "diskutere" en sak, logg inn på LMBK sitt forum og ta i bruk det som finnes der i stedet for å lage enda ett. Om chatten er linket fra disse sidene eller lmbk.no er vel uvesentlig?
                Det er en ting jeg ikke hadde tenkt på. Ja, da vil det nok havne mye feil info utpå den chatten.
                Jeg tenkte mer på at chatten kanskje kunne brukes til all off topicen, ikke RC relaterte ting.
                # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

                Comment


                • #23
                  En annen negativ sak med Chat er at det er kun de som er det som drar nytte av eventuelle fornuftige svar.
                  Litt vansklig å søke opp svar på problemer om ting løses i Chaten.

                  Men som en sosial kanal for å "snakke" med likesinnede ser jeg ikke på dette som et negativt forslag.

                  Om det bare er for å være sosiale kan dere jo bruke denne


                  Godtar både medlemer OG ikke medlemer

                  Medlemer som logger på chaten vil automatisk få brukernavn på siden som Nick i Chaten.

                  Er du Irc bruker kan du kopple til undenett og kanalen #tekniskhobby.no
                  Last edited by JonV; 7 January 2008, 15:31.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by fg-racing.net View Post
                    Er du Irc bruker kan du kopple til undenett og kanalen #tekniskhobby.no

                    Kult, da er den lagt til ved oppstart
                    sigpic
                    Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

                    Comment


                    • #25
                      Chaten er nå flyttet til Efnet
                      Kanalen er den samme #tekniskhobby.no

                      byttet server pga stabilitetsproblemer på undernett

                      Alle som ønsker er velkomne til å delta.

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X