Announcement

Collapse
No announcement yet.

Når tråder slettes eller flyttes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Når tråder slettes eller flyttes

    Burde det ikke da bli liggende et spøkelse som sa at den var slettet og også med grunn? Ang flytting så gjelder det samme.
    Hadde ikke dette vært en ide? Letter for den aktuelle brukeren å se hvorfor innlegges hans er borte.
    På denne måten blir det letter for vær enkelt bruker å bli flinkere forum bruker, dette for da ser de hva som er grunnen til at den er slettet. Vet at dere modaratoer ser det. Men det er jo sikker mye letter for dere også på den måten. For pr dags dato må dere vel sende ut Pm for å formiddle dette. Burde jo bli letter for brukere å moderatorer da
    The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

  • #2
    Er redd dette vil bli forferdelig mye gjenferd over hele forumet jeg men.....

    Comment


    • #3


      The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

      Comment


      • #4
        Trådene blir bare rot hvis alle sletta innlegg skal ligge mellom linjene med årsaker om ditt og datt.

        Meeeen, hvis noen elsker å scrolle, så....
        TEAM ELEFUN

        Comment


        • #5
          Vent litt med dette da, så jeg rekker å kjøpe meg ny mus med turboscroll!

          Comment


          • #6
            Ved redigering av en tråd så står det jo hvem som har gjort det.

            Syntes at mods som sletter/flytter poster bør ta seg tid til å sende en PM til den som startet/postet svar så sant det ikke er 100% selvforklarende.

            Comment


            • #7
              Ja det er jeg forsåvidt enig i, men etter at jeg har sett hvor mye som måtte slettess inne på ls forumet, så kan nok dette i praksis bli vannskelig.
              Kan ikke tenke meg hvor mye søppel som blir lagt ut her. Var derfor jeg mener det må være letter at det blir liggende et spøkelse som sier at den er slettet, denne kunne foreksempel bli liggende i 3 dager for så å bli borte.
              Da får jo tråd starter med seg hvorfor tråden er borte
              The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

              Comment


              • #8
                eller så kan man ha sånn sånn som på komentarene på youtube, sånn vis meldinger som er meket som spam knapp....?
                kjører Smartech Traveller :P

                Comment


                • #9
                  Kan noen svare på hvorfor min annonse i salgs forumet er borte?
                  Team Smallsize

                  Comment


                  • #10
                    Kansje fordi dei var gammle (?) eller det stod solgt eller noe på dei? er ikke sikker da men kan vere ein grun. OGSÅ så MÅ du ha pris på dei, har du ikke blir den sletta

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Nitro only View Post
                      Kansje fordi dei var gammle (?) eller det stod solgt eller noe på dei? er ikke sikker da men kan vere ein grun. OGSÅ så MÅ du ha pris på dei, har du ikke blir den sletta
                      Satt den inn i går.
                      Skrev at jeg godtok bud, og hadde ikke noen fastslått pris.

                      Men hvis det er grunnen for at den ble sletta, så synes jeg i det minste han/hun som slettet den bør sende pm og si ifra.

                      Faktisk så brukte jeg lang tid på å fikse den annonsen, med bilder og mye tekst som forklarte bedre hva som ble solgt.

                      Og nei, den er enda ikke solgt...

                      Mvh lett irritert Andreas.
                      Team Smallsize

                      Comment


                      • #12
                        Det står klart og tydelig at du *SKAL* ha en pris.
                        Mao. kan du sette inn hva du kunne tenke deg, men at bud også går bra.
                        Har hentet den fram igjen nå så du kan legge til dette..

                        (nei. det var ikke jeg som sletta.. men jeg hadde heller ikke sendt noen PM til bruker pga. manglende pris...)
                        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                        - NiceShot.no

                        Comment


                        • #13
                          I følge en av moderatorene her så skal det sendes en PM hvis innlegg slettes, men det er kanskje ikke alle som gjøre dette.
                          Dirty Harry Crawler Team
                          http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

                          Comment


                          • #14
                            Hvis vi skulle sendt PM for hver bidige ting så hadde vi ikke fått gjort annet.
                            Det er vel uansett ikke moderators plikt at brukeren oppfyller kravene på forumet.

                            Dagens gode tips må være å lese reglene *før* man poster, så slipper man trøbbel.
                            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                            - NiceShot.no

                            Comment


                            • #15
                              Sikkert riktig det, men tok bare opp det at en moderator ha sagt det at melding skal sendes når innlegg slettes.
                              Dirty Harry Crawler Team
                              http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X