Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvem er blitt moderatorer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvem er blitt moderatorer?

    Overskiften sier vel alt...

    Og når får vi oppdatering av forumreglene (tenker på røde/gule kort) og hva det betyr.
    Heavy Modified Savage 4.6 SS l Sintech AX-5 l Sintech MTX l Mini-Z MR-02 l TT-01 Drifter l Team Losi 1/18 MT l Losi HighRoller l Traxxas E-Revo VXL 1/16 l Scania R620 6x4 l Ford Aeromax 6x4 tippbil l CAT320 Gravemaskin fra Magom l Spektrum DX3.0

  • #2
    Hvem som er ledere finner du her

    Man kan som regel få f.eks 10 gule kort og du blir stengt ute fra siden.
    Man kan som regel få f.eks 5 røde kort før du blir stengt ute fra siden.

    Dette er verdier admin på siden selv setter.

    Uansett for mange av hver gjør det samme, altså stenger deg ute.

    Comment


    • #3
      Hva har egentlig gjort at de som er moderatorer er blitt moderatorer?
      The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

      Comment


      • #4
        Vi prøver og få dette på plass i løpet av helgen.
        Når alt er på plass vil det komme en annonsering.

        Beklager igjen at dette har tatt for lang tid.

        Og når det gjelder moderatorer her så kan du/dere trykke på linken
        til fg-racing.net

        De som har moderator skrevet mellom screennavnet og avataren er
        moderatorer over hele forumet. + så finnes det noen kategorimoderatorer/fagmoderatorer.
        NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
        RC4WD Team Driver

        Comment


        • #5
          Originally posted by Anders.G View Post
          Hva har egentlig gjort at de som er moderatorer er blitt moderatorer?

          Vi får håpe de er valgt av de kriterier at de kjenner forumet samt har god takt og tone.

          De bør og være tolmodige da en slik rolle kan være psykisk krevende pga mye barnslige utstøt.

          De har og sikkert valgt folk som har lang fartstid på forumet samt rettskrivning bør være et sterkt kriterie.

          Sakset fra FAQ
          Å bli moderator for et forum er vanligvis en belønning til brukere som er spesielt hjelpsomme og kunnskapsrike innen et tema i forumet.
          Skulle jeg hatt moderator i forumet mitt ville God nettikette blitt satt stor pris på samt retferdighet.

          Comment


          • #6
            jo er forsåvidt riktig det, men er desverre ikke alle som er det. Disse skal jo statuere et godt eksempel for resten av brukeren, som bla holde seg til topic ol....
            Obs nå blir jeg vel sensuert igjen kan jo ikke si hva som helst her på forumet lenger
            Må jo si at jeg skjønner mange av de flinke forum brukerne som ahr tatt sin hatt å gått, skjønner det bedre nå en noen gang
            The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

            Comment


            • #7
              Originally posted by fg-racing.net View Post
              Vi får håpe de er valgt av de kriterier at de kjenner forumet samt har god takt og tone.

              De bør og være tolmodige da en slik rolle kan være psykisk krevende pga mye barnslige utstøt.

              De har og sikkert valgt folk som har lang fartstid på forumet samt rettskrivning bør være et sterkt kriterie.



              Skulle jeg hatt moderator i forumet mitt ville God nettikette blitt satt stor pris på samt retferdighet.
              :mrgreen:
              :mrgreen:
              :mrgreen:
              The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

              Comment


              • #8
                Originally posted by Anders.G View Post
                jo er forsåvidt riktig det, men er desverre ikke alle som er det. Disse skal jo statuere et godt eksempel for resten av brukeren, som bla holde seg til topic ol....
                Obs nå blir jeg vel sensuert igjen kan jo ikke si hva som helst her på forumet lenger
                Må jo si at jeg skjønner mange av de flinke forum brukerne som ahr tatt sin hatt å gått, skjønner det bedre nå en noen gang
                Skjønner ikke helt hva du mener her med at flinke forum brukere har blitt borte? Etter hva jeg kan se har flere av de som jeg anser som flinke faktisk begynnt å poste igjen. Og den flinkeste av alle forum brukerene Hurrle poster like saklig og bra som før. Dette minner meg litt om hysteri fra din side av en liten fille ting du har opplevd:-| Når admin får lagt ut nytt utkast og kommet med litt info får vi håpe det roer seg litt rundt disse temaene om sletting/moderatorer/gule og røde kort. Ser du i trådene som omhandler disse temaene er det ca.20 brukere og moderatorer som poster. 1500 av de andre brukerene som slenger innom poster stort sett som vanlig så dette er nok noe som vil løse seg.
                Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Anders.G View Post
                  Hva har egentlig gjort at de som er moderatorer er blitt moderatorer?

                  For ca. ett par år siden så ble noen brukere spurt av admin om å være moderatorer pga. stor arbeidsmengde. I løpet av disse to årene så er det noen moderatorer som mer eller mindre har lagt rc på hylla og ikke postet innlegg på over ett år. Vi var da kun to eller tre aktive moderatorer igjen og altfor mye å lese igjennom.
                  Noen gamle moderatorer er på vei ut og nye på vei inn. Noen av de som er nye er blitt anbefalt av meg og andre nettopp på grunlag av det du selv sier "fartstid, erfaring innen spesielle emner osv.." Disse er igjen blitt spurt om å være moderatorer av ADMIN. Admin har også selv foreslått kandidater. Det er kun Admin som kan bestemme hvem som til syvende og sist er skikket til å være moderator.

                  Så hvis du har problemer med enkelte moderatorer så send PM til Admin og ikke gjør det verre med å slenge ut sarkasme om Moderatorer på forumet.
                  TEAM ELEFUN

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by extra View Post
                    For ca. ett par år siden så ble noen brukere spurt av admin om å være moderatorer pga. stor arbeidsmengde. I løpet av disse to årene så er det noen moderatorer som mer eller mindre har lagt rc på hylla og ikke postet innlegg på over ett år. Vi var da kun to eller tre aktive moderatorer igjen og altfor mye å lese igjennom.
                    Noen gamle moderatorer er på vei ut og nye på vei inn. Noen av de som er nye er blitt anbefalt av meg og andre nettopp på grunlag av det du selv sier "fartstid, erfaring innen spesielle emner osv.." Disse er igjen blitt spurt om å være moderatorer av ADMIN. Admin har også selv foreslått kandidater. Det er kun Admin som kan bestemme hvem som til syvende og sist er skikket til å være moderator.

                    Så hvis du har problemer med enkelte moderatorer så send PM til Admin og ikke gjør det verre med å slenge ut sarkasme om Moderatorer på forumet.
                    Hadde jeg hatt tilgang til moderator delene, som alle andere moderatorer har, så skulle jeg tatt det der, men siden jeg bare er moderator på Large scale offroad, så har jeg tydligvis ikke tillgang der av en eller annen grunn.

                    Ja da er det vel på tide å slette de moderatoene som ikke er aktive lengere da:?
                    Er noen av de vet jeg, om det ikke har bitt gjort noe med siste uka da
                    Last edited by Anders.G; 26 January 2008, 12:18.
                    The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

                    Comment


                    • #11
                      Ja, det er noen igjen, Men de er ikke aktive på forumet. Admin jobber med saken.
                      TEAM ELEFUN

                      Comment


                      • #12
                        Ja får håpe det blir gjort da.
                        The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

                        Comment


                        • #13
                          regner med espeng klarer den saken jeg... tror ikke vi skal legge oss for mye borti den saken... han er fullstendig klar over det
                          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X