Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skjer med at moderatorer sletter innlegg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skjer med at moderatorer sletter innlegg?

    Var inne her i natt, og skrev noen innlegg, og logget på idag for å se om jeg har fått svar, og plutselig, så er innleggene mine borte??

    Jeg hadde 54 innlegg i natt, nå har jeg 15...!!! Hva i helvette driver dere med!?!?!?!?!?

    Er det sånn dere moderatorer skal stå frem??
    Er det så useriøst dette forumet her virkelig er!?!?!?!?!

    Forventer en jævlig god forklaring!!!
    Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

  • #2
    kan vel hende det har sine årsaker... hvilke forum posta du i d???
    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

    Comment


    • #3
      Originally posted by beemerworld View Post
      kan vel hende det har sine årsaker... hvilke forum posta du i d???
      Unnskyld meg, men " Kan vel hende det har sine årsaker " ? Jeg gikk ifra 54, til 15 poster..!!!!! Jeg ventet på svar fra andre av de innleggene dere slettet..!!!

      Dette har bare blitt posta i Large Scale det som har blitt slettet..!!

      Synes dette her er sinnsykt..!
      Greit at dere fjerner poster som overhode ikke passer inn, men når jeg feks stilte et spm ang. oljebruk i en tråd som allerede hadde olje som emne, så synes jeg dette er jævlig unødvendig..!

      Dette her er et forum, altså et sted der folk skal diskutere ting, og det blir da ikke mye forum ved at moderatorene sletter postene til medlemmene..

      Om det er så dårlig moderering her, så kan dere like så greit legge ned hele siden.. Lyte nytte med forum når man ikke får stilt spørsmål en gang..!
      Last edited by Muztang289; 9 February 2008, 16:48.
      Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

      Comment


      • #4
        Originally posted by Muztang289 View Post

        Forventer en jævlig god forklaring!!!
        Dette har du virkelig en god grunn til å få også.

        Og gjerne av en moderater som KAN å skrive, uten alt for mye skrivefeil!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Marder Beetle View Post
          Dette har du virkelig en god grunn til å få også.

          Og gjerne av en moderater som KAN å skrive, uten alt for mye skrivefeil!
          Håper jeg virkelig får dette, fordi når sånt her skjer, så kan det ende opp med at medlemmene driter i forumet til slutt pga det er så useriøst..

          Jeg ble medlem her for ikke mange dagene siden, og jeg ble medlem fordi jeg er interresert i denne hobby'en, og når jeg så rundt her på forumet, så dette ordentlig og seriøst ut.. Men om jeg hadde vist dette hadde skjedd med flere, så hadde jeg ikke blitt medlem her.. Da hadde jeg heller oppsøkt andre forumer..

          Synes moderatorene burde ta et "møte" om det som skjer, dere kan ikke opptre som dette..!
          Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

          Comment


          • #6
            EKSEMPEL på hva som har blitt slettet:

            Large Scale --> Large Scale Bilder & Film --> Side 14 --> Innlegg nummer #136 av 68cab som siterte noe jeg skrev, se om dere finner den tidligre i denne tråden..?

            Fant noen den?
            Neh.. Fordi den er slettet...!

            EDIT:

            La også merke til at i samme innlegg ifra 68cab, så ble OGSÅ innlegget til Lathly slettet også..!
            Last edited by Muztang289; 9 February 2008, 17:01.
            Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

            Comment


            • #7
              Heisann!

              Ja ser i large scale bilder&film at det er blitt slettet endel innlegg der.
              Alt av OT i den tråden blir slettet, da det kun skal postes bilder og linker til filmer der.
              Det står i første innlegg i tråden, det er slik vi har det i alle slike tråder over hele forumet.
              Dette for og holde slike tråder så "rene" som mulig, og man slipper og bla flere
              sider for og se neste postede bilde.
              Men dette gjaldt vel bare ett par innlegg for ditt vekommende, de andre innleggene
              du mener er slettet, fant jeg ikke mange av desverre.

              Vi tar dette med OT innlegg opp til diskusjon internt i moderatorgruppen .

              mvh.
              NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
              RC4WD Team Driver

              Comment


              • #8
                Originally posted by WildTriaL View Post
                Heisann!

                Ja ser i large scale bilder&film at det er blitt slettet endel innlegg der.
                Alt av OT i den tråden blir slettet, da det kun skal postes bilder og linker til filmer der.
                Det står i første innlegg i tråden, det er slik vi har det i alle slike tråder over hele forumet.
                Dette for og holde slike tråder så "rene" som mulig, og man slipper og bla flere
                sider for og se neste postede bilde.
                Men dette gjaldt vel bare ett par innlegg for ditt vekommende, de andre innleggene
                du mener er slettet, fant jeg ikke mange av desverre.

                Vi tar dette med OT innlegg opp til diskusjon internt i moderatorgruppen .

                mvh.
                Greit, det skjønner jeg og akspeterer at jeg har driti meg ut på, det er bilde og film tråd, og jeg la ikke til noe..

                Men jeg har postet maks 5 innlegg i den, og det utgjør ikke de 30-40 andre innleggene mine som er sporløst forsvunnet..!!

                Jeg gidder ikke å sitte å lete opp alle stedene jeg har lagt til innlegg i en tråd, men vet feks i denne reed motor tråden til Egon med oljeblandinger osv, der la jeg til 1 eller 2 innlegg, som er helt borte.. Sett også noen innlegg under og over meg der, som er sporløst borte..
                Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                Comment


                • #9
                  Syns moderatorene fortjener både ris og ros egentlig..

                  Det positive er:
                  + De har gjort en kjempejobb i det siste. Merkbar forskjell etter jul
                  + Visse av moderatorene gjør kun bra arbeid

                  Negativt:
                  - Det forsvinner poster i hytt og pine
                  - Virker som visse liker å "ha makt" og være forumets lille gud
                  Carl Fredrik Bye Rusten
                  1/8 Offroad: Jammin X1CR Team Factory, Go-Tech motor, Rapicon Fuel

                  Comment


                  • #10
                    som i att galne bobbler sletter alt?? å
                    Min signatur.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by -CARL-91- View Post
                      Syns moderatorene fortjener både ris og ros egentlig..

                      Det positive er:
                      + De har gjort en kjempejobb i det siste. Merkbar forskjell etter jul
                      + Visse av moderatorene gjør kun bra arbeid

                      Negativt:
                      - Det forsvinner poster i hytt og pine
                      - Virker som visse liker å "ha makt" og være forumets lille gud
                      Greit, dem har sikkert gjort en god jobb, men det kan ha vært 3-4 som har gjort, det betyr ikke at resten har gjort det..

                      Om dem heller kunne forklart HVORFOR og NÅR og HVA som er galt med innlegget, istede bare for å slette det så vi såvidt merker det selv, så medlemmer også erfart oss av HVA vi gjør galt den gangen, om dette her bare forsetter sånn, så vil vi bare gjenta og gjenta våre feil, uten å vite om det, og dette blir bare igjen mye mer ekstra jobb for moderatorene..
                      Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by beemerworld
                        jeg vet ikke hva som har skjedd jeg og hvem som har sletta hva ,,,, men jeg personlig kunne tenke meg og finne ut hva som har skjedd her ... 50 innlegg sier du . men hvem har sletta de ?? du skal isåfall ha fått pm av vedkommende.. dette må da kunne løses... jeg personlig er veldig forsiktig med og slette innlegg før jeg har lest nøye gjennom tråden...
                        40 innlegg ( mer riktig ) er ganske mye ja.. Og at det bare blir borte iløpet av noen timer uten så mye som et pip ifra personen som slettet dette, er meget rart.. Jeg sier ikke at dere alle moderatorer er jævlig når det kommer til å slette innlegg, men sånn som du sier beemerworld, så tror jeg det at om alle hadde gjort som det du sier, å være forsiktig med å slette innlegg før du har lest hele tården, og fått et blikk på hva som er OT og ikke, så hadde det vært noe annet.. Men problemstillingen er mye værre, da en har slettet flere innlegg, hvor jeg hadde spørsmål som jeg ventet svar på..
                        Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                        Comment


                        • #13
                          Om jeg lager en tråd så har jeg som bruker INGEN mulighet for å slette tråden i etter tid.

                          Så mod har uansett mer funksjon i forumet.

                          Comment


                          • #14
                            En "vanlig" bruker har tilgang til å slette sin egen tråd så lenge den ikke er besvart. Så fort noen har svart er det kun moderator som har mulighet for endringer.

                            Ang. dette med sletting av tråder, så har det nok vært litt mye av det i det siste. Vi har fått på plass nye regler, vi har strammet inn over hele linja.
                            Det er tross alt ikke bare en overgang for brukere, men også for moderatorer.
                            Vi trenger litt tid for å justere oss inn vi også.
                            Se på det som innkjøring av en glow-motor. Det er ikke bare å gi full gass. Ikke for leant, men motoren skal heller ikke drukne osv.

                            Jeg tror ting vil stabilisere seg i løpet av 1-2 måneder nå, men det er fortsatt bra at vi får tilbakemeldinger på hvordan ting fungerer.
                            Bare minner om at det er mange måter å gjøre dette på.
                            Drittkasting, banning, hyling og denslags er ikke anbefalt...

                            Ta opp tingene på en saklig, fornuftig og gjennomtenkt måte, så blir ting garantert mye bedre.
                            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                            - NiceShot.no

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Muztang289 View Post
                              Om dem heller kunne forklart HVORFOR og NÅR og HVA som er galt med innlegget, istede bare for å slette det så vi såvidt merker det selv, så medlemmer også erfart oss av HVA vi gjør galt den gangen, om dette her bare forsetter sånn, så vil vi bare gjenta og gjenta våre feil, uten å vite om det, og dette blir bare igjen mye mer ekstra jobb for moderatorene..
                              Er enig i den der ja. Det er nok sikkert noen som får innlegget sitt slettet, og så kanskje tror at det ikke ble lagret. Legger inn en nytt, som igjen blir slettet, osv. Så en forklaring på hvorfor det innlegget ble slettet er nok på sin plass, så man kanskje lærer.
                              Dirty Harry Crawler Team
                              http://www.norcc.com Crawling og skalatrial http://www.4x4rc.no/

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X