Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reklame som tar "stor plas" (sjek bilde)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reklame som tar "stor plas" (sjek bilde)

    Som topic, når eg går innpå eit forum feks. ris og ros, så er det den store reklamen som på bilde. Vil bare si det, så håper eg på at det blir fikset

    (eller er det bare på min pc?)
    Attached Files

  • #2
    Fikk samme "problem" hos meg. Kjører Opera 9.26 på Vista.
    RC Drift Club Norway | LMBK

    Comment


    • #3
      Kjører explorer 7.0. Men håper admin kan fikse det (noe eg trur ganske godt med sånn seriøse folk )

      Comment


      • #4
        Er det ikke mulig å legge inn feil kode i 3 minutter uten at noen skal klage?
        Hadde det vært sånn i flere timer så hadde jeg skjønt det..

        Det eneste jeg suser med om dagen er å få ting og tang til å bli bedre,
        og da må man regne med at ikke alt er 100% hver gang man logger inn.

        Sånn vil det være en periode fremover, hvor plutselig det mangler en sak, og vips, 2 min etterpå er den tilbake.

        Vær tålmodige da?
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment


        • #5
          Hmm, visst ikke at det var 3 min side. Sorry! Netopp komt innpå. btw, var ikke ment som ein klage visst du tolket det sånn.

          Comment


          • #6
            Neida.. jeg begynner ikke å grine av den grunn..
            Men husk at det kan skje i fremtiden også da!
            Har det vart over en time, kan du begynne å hyle
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

            Comment


            • #7
              Skal huske på det ein anne gang!! (om det kommer ein da )

              Håper på at den gode jobben forseter

              Comment


              • #8
                Originally posted by xilian View Post
                Er det ikke mulig å legge inn feil kode i 3 minutter uten at noen skal klage?
                Hadde det vært sånn i flere timer så hadde jeg skjønt det..

                Det eneste jeg suser med om dagen er å få ting og tang til å bli bedre,
                og da må man regne med at ikke alt er 100% hver gang man logger inn.

                Sånn vil det være en periode fremover, hvor plutselig det mangler en sak, og vips, 2 min etterpå er den tilbake.

                Vær tålmodige da?
                Når ble reklame til det bedre ???
                Lengre tid på å laste sidene.
                Forumet får mindre plass.


                Men for guds skyld keep up the good work.

                Comment


                • #9
                  Eneste reklame er godt for er økonomien til forumet, dermed bør vi godta den. Jo mer vi klikker på reklamene jo mer får man til å drifte forumet for og dermed vil forumet over tid bli enda bedre.
                  RC Drift Club Norway | LMBK

                  Comment


                  • #10
                    Nå er jo ikke akkurat radiostyrt.no overfylt a reklame som visse mange andre sider har. Er minimalt med opplastingstid på web sider idag pga hastighet på linja. Sitter du med det gamle isdn nettet er det på tide å bytte fg-racing.net. Hehe…

                    Nikko=)
                    YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                    Comment


                    • #11
                      Har da hva de kaller "bredbånd" i norge her i huset.

                      Men hva sier dere når det kommer ads mellom postene og til høyre/venstre samt i bunn.

                      Jeg skjønner godt hva reklame betyr for en nettside og drift, men om det er til det bedre for forumet er jeg jaggu ikke sikker på.

                      Comment


                      • #12
                        Men hva sier dere når det kommer ads mellom postene og til høyre/venstre samt i bunn.
                        Ikke noe poeng i å ta sorgene på forskudd
                        Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                        “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                        Comment


                        • #13
                          Noen som er nervøse her? =)

                          Kan med en gang si at det vil komme mer,
                          *MEN* det vil ikke bli pop-ups, banner i alle bauer og kanter, blinkegreier etc.


                          I værste fall vil topp-banner øke litt i størrelse, og 120x600 *vurderes* på høyre side.

                          Har vurdert å sette opp en poll for å finne ut av hva slags oppløsning folk kjører på.
                          Jeg vil på ingen måte at det skal gå utover bruken av forumet...

                          Reklame er uansett nødvendig, både for radiostyrt.no og annonsørene.
                          Samtidig er det også kjekt for brukerne som er på jakt etter noe nytt.
                          Last edited by xilian; 29 February 2008, 11:20.
                          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                          - NiceShot.no

                          Comment


                          • #14
                            xilian: nå som du er admin, kan du fikse søke funksjonen så det går ann å søke på feks b4? Er så iriternes når man må skirve in 4tegn, eller gå nesten ikke, prøvde som sagt før å bruke noen ** men det virka hellerr ikke

                            Comment


                            • #15
                              Det står også på tapeten, og jeg så på det forrige helg, men skjønte ikke et plukk av hvor det ble definert..

                              Skal muligens se mer på det i kveld...

                              Ellers skal *B4* funke..
                              Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                              - NiceShot.no

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X