Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny side for kjøp/salg av brukt RC-utstyr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nettopp hva som følger med, og ikke følger med.. får jo såvidt skrevet navnet på gjenstanden..

    plejmo
    Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
    Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
    Smått&Rått Harstad

    Comment


    • Originally posted by plejmo View Post
      nettopp hva som følger med, og ikke følger med.. får jo såvidt skrevet navnet på gjenstanden..

      plejmo
      nå overdriver du fælt her!! så dårlig plass er det ikke. den må du lenger ut på landet med!!
      du skulle fint klare å få med merke og modell og en liten beskrivelse på 30 - 40 linjer i annonsen
      Last edited by baltus_79; 22 June 2011, 00:13.
      -79 modell / kjører DBX VE* Xray XB8 solgt!!*

      Comment


      • javel. kan du da forklare meg hvorfor jeg har måtte korte ned begge annonsene jeg har liggende ute? og nei det var ikke noen stiler jeg hadde skrevet, men litt detaljert info om bilene, ikke bare "sprint 2 selges mangler 2 deler fin stand rullende chassis"

        må si jeg rett og slett synes den nye siden er helt forferdelig, er liksom en litt jallaverson av finn.no

        plejmo
        Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
        Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
        Smått&Rått Harstad

        Comment


        • men kjøp og salg sidene ligge jo fortsatt her og...
          Cato Risholm, fullt hobbyrom...

          Comment


          • Veldig bra. Bug jeg kan få fiksa på.



            Som man ser, så forsvinner detaljene bak annen tekst.. men det skal fikses
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

            Comment


            • Dette var trist! For min del var kjøp og salgsdelen et svært viktig "krydder", som stadig lokker meg innom RS. Har i mange år visst om RCMarked.no, men har aldri brukt tid på det da det blir alt for "smalt" med KUN kjøp og salg av rc...

              Dette minner faktisk litt om stuntet Altibox nylig gjorde, med å plutselig fjerne alle Discovery kanalene uten forvarsel, og erstattet de med BBC istedet. Det resulterte i titusenvis av harme kunder, og at Altibox måtte krype til korset å reversere det hele(pluss at man fikk beholde BBC kanalene som bonus). Bør være mulig å kunne ha begge sidene med kjøp og salg!

              Edit: Må selvsagt også få med en stor takk for et ellers flott forum
              Last edited by Boyracer; 22 June 2011, 11:37.
              Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

              Comment


              • Er ikke heeeelt AltiBox. Den saken handlet om penger, det gjør ikke denne.
                Her er det snakk om å levere gode tjenester. Jeg vil levere BBC, Discovery, TLC og alt,
                Men jeg vil ikke at det skal vises på samme kanal samtidig. PiP-løsning blir feil.


                Også er det vel ca. 30-40 stk. av de 2.200 som er innom daglig som har sagt noe om saken.

                Hvis jeg gjorde dette for pengenes skyld så hadde jeg vel strengt tatt droppa investeringa
                i software og heller satt meg på terrassen og slappa av med en halv en i stedet for å utvikle videre…
                Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                - NiceShot.no

                Comment


                • Originally posted by xilian View Post
                  Er ikke heeeelt AltiBox. Den saken handlet om penger, det gjør ikke denne.
                  Her er det snakk om å levere gode tjenester. Jeg vil levere BBC, Discovery, TLC og alt,
                  Men jeg vil ikke at det skal vises på samme kanal samtidig. PiP-løsning blir feil.


                  Også er det vel ca. 30-40 stk. av de 2.200 som er innom daglig som har sagt noe om saken.

                  Hvis jeg gjorde dette for pengenes skyld så hadde jeg vel strengt tatt droppa investeringa
                  i software og heller satt meg på terrassen og slappa av med en halv en i stedet for å utvikle videre…
                  I prosent så blir nok de 30-40 kara som har sagt noe her inne MYE mer enn de ti tusen som uttalte seg i lyse/altibox saken

                  Jeg trodde hele tiden at dette dreide seg om penger og hadde i den anledning LITT forståelse for endringen, men om du her kan bekrefte at det ikke har med penger å gjøre så blir dette i mine øyne som å prøve å finne opp hjulpet på nytt! Det kan jeg herved bekrefte blir vanskelig da hjulet allerede finnes på nesten alt man flytter rundt på i dag...
                  HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                  Futaba 4pk

                  Comment


                  • Eg likte kjøp/salg delen av RS veldig godt før.
                    Kefer forandra pao nåke som allerede funka greit?
                    Salg/selgerdelen va uerstattele...detta bytte va ikkje so lurt ....
                    As kid i had a FG, now i`m a man and have a MCD.
                    Spektrum DSM racing system, MCD Racerunner Evo3,comp.Ultimate .W/Re-load`s Edition TS Reedcase 30.5cc

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X