Announcement

Collapse
No announcement yet.

En begynner guid til Crawling

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Hvem har delelager på AX10 i Norge?
    link mottaes med takk.

    Micromonster hadde ikke, de måtte bestille.
    Raptor 50, T-Rex CCPM, ARC Jupiter, CombatWing- RIP, SlowStick, Mini FunatanX, Nikko Rocket Racer- RIP, Losi LST, Losi XXX-CR, Losi XXX-4 G+, Hyper 7 PCR, 2xNikko Hercules
    Bjørnar Kvello Hansen, 1977

    Comment


    • #77
      Har kommet frem til at det er best å ha delelageret selv jeg. (erfaring fra 1:10 offroad konkurranser ) Så jeg bestilte linkfester, mellomaksler noen skruer og styrespindler fra Tower Hobbies. Er det som er de svakeste punktene ser jeg.
      Har imidlertid kun ødelagt et linkfeste, og det var når jeg var på hytta å kjørte. Da var det kjekt med et lite deelager. Mellomakslene jeg kjøpte er Traxxas, da de skal være mye sterkere. Har ennå ikke ødelagt de orginale AX10 akslene da.
      Last edited by stian s; 9 July 2008, 13:04.
      Stian Skogstad TRCBK
      Jconcepts BJ4WE - Team Associated B4 - Team Associated RC18MT - Team Associated RC8 - Corally RDX - Corally SP12x - M05 PRO - Axial AX10

      Comment


      • #78
        hva taler for og imot å ha styring også på bakhjula?
        Raptor 50, T-Rex CCPM, ARC Jupiter, CombatWing- RIP, SlowStick, Mini FunatanX, Nikko Rocket Racer- RIP, Losi LST, Losi XXX-CR, Losi XXX-4 G+, Hyper 7 PCR, 2xNikko Hercules
        Bjørnar Kvello Hansen, 1977

        Comment


        • #79
          Drive Shaft AX10:


          sliter med at denne løsner hele tiden bak. Finnes det noe som er bedre her?
          Raptor 50, T-Rex CCPM, ARC Jupiter, CombatWing- RIP, SlowStick, Mini FunatanX, Nikko Rocket Racer- RIP, Losi LST, Losi XXX-CR, Losi XXX-4 G+, Hyper 7 PCR, 2xNikko Hercules
          Bjørnar Kvello Hansen, 1977

          Comment


          • #80
            Originally posted by bit_king View Post
            Drive Shaft AX10:


            sliter med at denne løsner hele tiden bak. Finnes det noe som er bedre her?
            Jeg merket også det. Jeg brukte bare locktite på settskruen og dro til alt jeg turte. Den har ikke løsna enda. Men det finnes sikkert noe bedre men det må andre svare på
            CowRC
            NORCC.COM

            Comment


            • #81
              det er ikke det at skruer løsner, men den skal smettes inn på en motstående del , og den glipper hele tiden... nå i dag så knektes festet å, så nå MÅ jeg nu skifte den. men gjerne til noe bedre om det finnes?
              Raptor 50, T-Rex CCPM, ARC Jupiter, CombatWing- RIP, SlowStick, Mini FunatanX, Nikko Rocket Racer- RIP, Losi LST, Losi XXX-CR, Losi XXX-4 G+, Hyper 7 PCR, 2xNikko Hercules
              Bjørnar Kvello Hansen, 1977

              Comment


              • #82
                Originally posted by bit_king View Post
                Hvem har delelager på AX10 i Norge?
                link mottaes med takk.

                Micromonster hadde ikke, de måtte bestille.
                Even Andreassen 77 mod

                Comment


                • #83
                  Dig ?

                  Som headingen sier, hva f... er DIG
                  http://i233.photobucket.com/albums/e...ps85eb2ae7.jpg

                  Comment


                  • #84
                    Med dig kan du enten låse bakhjulene eller koble ut driften på bakhjulene .
                    Enten for bedre sving eller hvis du skal opp en bratt bakke og bilen tipper bakover , kobler du ut driften bak ,så trekker den seg (forhåpentlig) opp .

                    Kommer enten ferdig i girkassa (R2 disconnect) eller som del du setter på girkassen din .

                    Dette styres med en servo og 3dje kanalen på radioen .

                    rcpcrawlers.com, rock crawlers for sale RC RCP Crawlers Hustler Chassis Rock Crawling Axial Tamiya RC Crawler parts trucks xr10 progress moa, honcho wraith scale tires beadlock rims wheels bec m3 esc tekin novak rc4wd ckrc vanquish vp bj4 holmes hobbies tcs crawlers carbon fiber aluminum titanium crawl rock mountain RCX remote control radio controlled chassis shafty scx10 ax10 rccrawler.com, axial, traxxas, tamiya, hitec, crawler, rock crawling parts, trucks, rccrawler.com
                    080368 Morten Jenssen
                    NORCC NorwegianRCCrawlers

                    Comment


                    • #85
                      Å ja . Takker
                      http://i233.photobucket.com/albums/e...ps85eb2ae7.jpg

                      Comment


                      • #86
                        Har det noe å si hvor mye volt man har på batteri?
                        Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                        Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                        E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                        Comment


                        • #87
                          I forhold til hva da??

                          Som regel så vil man få mere fart jo mere volt det er på batteriet.
                          Det er jo tross alt bare elektrobiler, så det er ingen forskjell på om kjører touring eller crawling.
                          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                          Facebook -> Mini-Z Norway

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X