Announcement

Collapse
No announcement yet.

crawler kjøp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • crawler kjøp

    hei! jeg har hatt en HBX 1:10 rock fighter som jeg byttet inn pga. servoen begynte å hakke, sikkert knekt noe inni. Det skjedde på den andre jeg fikk når jeg gikk tilbake til butikken også. Så da ble jeg lei. jeg brukte pengene på driftebil i steden. Nå er jeg veldig sugen på en crawler og vil slå til med noe ordentlig, har lest og leser mye i rc blader og kataloger så har sett mye bra og dårlig om de forskjellige. Jeg har til slutt kommet fram til at jeg vil ha en axial ax10. Kan en som har peiling skrive ALT som er bra og alt som er dårlig med denne og kanskje ha noen anbefalinger om andre crawlere. En ting til, er det bare axial scx10 som kan fikses til scala eller kan jeg tulle litt på en ax10 også?
    Takk for alle svar!
    Last edited by yamaha-gutten; 23 December 2010, 10:50.

  • #2
    Ta deg en titt her du ; www.norcc.com
    http://i233.photobucket.com/albums/e...ps85eb2ae7.jpg

    Comment


    • #3
      Du kan få kort-versjonen da.

      AX-10 og SCX-10 så er det nesten bare ramma som er forskjellig. Så de kan fint brukes om hverandre.
      Men når det gjelder Crawling, så er vel Axial XR-10 en liten het potet og denne er ikke så god å bruke til crawling.

      Crawling er knall hvis du har tilgang på stein / fjell, mens skala er bedre for å kjøre rundt i skogen og mindre stein / fjell.
      Men sjekk ut linken til g-jero, der får du masse informasjon.
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X