Announcement

Collapse
No announcement yet.

HBX Rockcrawler vs Basilisk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HBX Rockcrawler vs Basilisk

    Hvem vil dere anbefale som nybegynner crawler? For å leke litt bare. Ikke konkurranse eller noe.
    Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
    Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
    E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

  • #2
    HBX , Basilisk , og Redcat, er vel samme bil med forskjellige klistremerker?

    Comment


    • #3
      RedCat kjenner jeg ikke til,
      HBX lager Basilisk, så burde jo være samme bil.

      Rock crawler er 1/10 og Basilisk 1/8.
      Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
      Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
      E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

      Comment


      • #4
        Originally posted by znaky85 View Post
        RedCat kjenner jeg ikke til,
        HBX lager Basilisk, så burde jo være samme bil.

        Rock crawler er 1/10 og Basilisk 1/8.
        Er nok ikke sånn serru..

        HBX Rockfighter er 1/10.. HBX rock crawler er 1/8..

        Basilisk er det samme som HBX, bare andre klistremerker..

        Redcat er vel faktisk opphavet til begge ovenstående.. Søk litt på Redcat Rockslide, så finner du nok "noen" likheter med HBX Rockfighter På ebay er det Redcat som er best representert av disse. Blant annet med nyeste versjon "XT" som har litt større motorer og noen små oppgraderinger ellers..

        Comment


        • #5
          Hvis du bare skal ha en klatrebil for å leke deg som du sier så må jeg få anbefale hbx-basselussk...min har kjørt utallige timer,og det eneste som har blidd ødelagt er en servoarm.
          Utrolig holdbar ! Ikke noe skala dær i gården -uten og fornerme noen,-men den saken dær kan klatre.!

          AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
          Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
          http://www.arcticrc.no/

          Comment


          • #6
            Basilisk er HBX også.

            Men resten visste jeg ikke.

            Men til spm. mitt. Hvem vil du/dere anbefale av Basilisk og RockFighter. 1/8 vs. 1/10
            Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
            Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
            E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

            Comment


            • #7
              Det blir vanskelig for meg i allefall og uttale meg dær.!! Det eneste jeg vet er att Hbx crawlern er holdbar og klatrer som bare juling.
              AmigoDrift&OffshoreRacing. N-666 Sigma 51 "V1 / V2 / V3. Sigma Stratos 53" DF 53". DF 90 mk2. Spike 52". Blazer Wiplash gv. Blazer Backlash. Powered by Zenoah,Cmb and Qd.
              Baja 5-B. Traxxas Jato 3,3 trx. Align T-Rex 700 nitropro.
              http://www.arcticrc.no/

              Comment


              • #8
                Jeg får tenke på det til over natten, håpe på at flere har innspill Takk så langt hvertfall.
                Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                Comment


                • #9
                  Jeg skal også handle en slik etterhvert, men da tror jeg det blir 1/10.. Mest pga deletilgang, men også fordi den enorme 1/8`n klatrer over nesten hva det er, og krever nok mye større hindringer for å lage utfordringer i kjøringen..

                  Comment


                  • #10
                    Veldig usikker altså.
                    På om jeg vil ha stor, eller litt mindre.

                    1/10 et standard. 1/8 har fått større motorer. Hvem av dem virker best?
                    Last edited by znaky85; 14 January 2011, 10:16.
                    Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                    Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                    E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                    Comment


                    • #11
                      Jeg har hatt begge. Vil nok anbefale 1:8.
                      Den 1:10 kan fort bli litt kjip om du vil satse på litt større hindre.
                      Syns selv 1:8 holdt bedre. Veldig arti å leke i steinbrudd , rullestein, fjellsider ect.
                      Kurt Andersen , Rc Addicted

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by znaky85 View Post
                        Hvem vil dere anbefale som nybegynner crawler? For å leke litt bare. Ikke konkurranse eller noe.
                        Prøv deg på basillisk crawleren,tror ikke du blir skuffa.
                        Det som trengs å oppgraderes med det første på den er servoer med metall drev
                        Her har du link til redcat,de har alu oppgraderinger til den også
                        Redcat was founded in 2005 with the ambition of bringing people together and enhancing lives through our products. All of our practices are infused with our passion for automotive racing and R/C. Creating positive experiences with the product and brand is the driving force behind our innovations and vision.
                        sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                        Comment


                        • #13
                          er en fordel å bytte motor å esc etterhvert også
                          satte novak rooster og 2x 55t på min og det ble en helt ny crawler dette er en crawler med mange muligheter å mye morro
                          Originally posted by olafand2 View Post
                          Prøv deg på basillisk crawleren,tror ikke du blir skuffa.
                          Det som trengs å oppgraderes med det første på den er servoer med metall drev
                          Her har du link til redcat,de har alu oppgraderinger til den også
                          http://www.redcatracing.com/index.html
                          the frogx2 82/11 savagexss x2 el + xs. rc18t2 xray m18mt i carbon+ xb4. minimonsterzx2. hyper mini. infernove micro/minirockcrawler rockforced xr10/ax10 1/8x2,5crawlere +++

                          Comment


                          • #14
                            Da blir det nok en Basilisk på meg i morgen tenker jeg ^^
                            Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                            Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                            E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                            Comment


                            • #15
                              du kommer ikke til å angre bare se opp for mindre crawlere
                              den kommer til å kjøre rett over
                              Originally posted by znaky85 View Post
                              Da blir det nok en Basilisk på meg i morgen tenker jeg ^^
                              Last edited by night crawler; 16 January 2011, 22:00.
                              the frogx2 82/11 savagexss x2 el + xs. rc18t2 xray m18mt i carbon+ xb4. minimonsterzx2. hyper mini. infernove micro/minirockcrawler rockforced xr10/ax10 1/8x2,5crawlere +++

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X