Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøretreff tråd når hvor????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by 4-stroker
    hmm.. , det var litt synd at det er 22. , jobber da..

    men kan eventuelt se åssen det er med snø smelting her og begynne og tenke på og arrangere en trial konkuranse her..?
    er bare litt synd at det ikke er noe særli steinrøyser her til Crawlerne deres..
    Yes, støtter den, ikke så langt å kjøre for meg hehe. Men ingen som vet om noen krabbesteder på denne siden av fjorden? Må jo være fint å kjøre ett eller annet sted. Mulig det går ann å kjøre ovenfor meg her, men det er alt for mye snø enda. Naboene liker det neppe særlig godt heller i og med at de ser rett bort dit, men det får heller være så.
    XC Touareg, TLT-1, TL-01, TT-01, Juggernaut, TXT-1, Clodbuster
    Ståle S. H. - 1987

    Comment


    • Dere må da vel ha noen bra steder nede ved vannet????
      Fjell og slikt ned ved vannet pleier og være bra da.....
      NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
      RC4WD Team Driver

      Comment


      • når jeg tenker meg om... det er et sted... hehe.. men jeg tror ikke dere fra som kommer langveis fra gidder og gå dit etter og kjørt hit.

        det ligger liksom oppå et fjell.. , Ståle du veit det fjellet når du kjører til dikemark fra heggedal.. så det halv store fjelle på høyreside? oppå der er dt ganske tøft.. men der må vi ha ganske strenge regler for frekvenser elelrs kan det ende med et fall på 150meter...
        Roy Hansen -86 , slemmestad
        "the Hummer fanatic"
        Hummer @ offroad.no

        Comment


        • Originally posted by 4-stroker
          når jeg tenker meg om... det er et sted... hehe.. men jeg tror ikke dere fra som kommer langveis fra gidder og gå dit etter og kjørt hit.

          det ligger liksom oppå et fjell.. , Ståle du veit det fjellet når du kjører til dikemark fra heggedal.. så det halv store fjelle på høyreside? oppå der er dt ganske tøft.. men der må vi ha ganske strenge regler for frekvenser elelrs kan det ende med et fall på 150meter...
          Vardåsen ja! Opp der ja, har gått tur der med skolen Men ja, er sikkert fint oppå der, husker ikke helt hvordan det er. Men sånn jeg husker det, er det masse gjørme og fine stier å kjøre trial på! Hva med en tur opp der en dag for å se? Langt å gå opp bakken da...

          Og som du skeriv i PMen, tok det som en selvfølge at vi kjørte sammen, men da må vi kjøre deres bil, har 2-seter jeg
          XC Touareg, TLT-1, TL-01, TT-01, Juggernaut, TXT-1, Clodbuster
          Ståle S. H. - 1987

          Comment


          • kjøring på tårnåsen skole med tlt og big skala biler kl 16.30 i morgen post opp hvem som kommer da

            prøver å få samlet litt folk til kose kjøring i skogen
            Helge Heen -87 nr mitt: 45853534
            biler: lady 90 og yota hilux og raven st med mamba max 7700 motor

            Comment


            • hehe litt kort varsel , men om været sier opphold , så blir det kjøring på Verket i hurum klokka 12.00 ikke , ved hoved ingangen men den bak ned en lang grusvei..
              Roy Hansen -86 , slemmestad
              "the Hummer fanatic"
              Hummer @ offroad.no

              Comment


              • Du tar hovedveien ned til verket, 100 m før hovedinngangen er det en inngang på høyre hånd, der er det muligheter for å lage baner som kanskje kan stå i fred. å vi trenger ikke å gå skoa av oss, vi kan parkere der vi skal kjøre. Solen stikker frem her nå, så det kan hende vi er litt heldige i dag.
                Cato Bergvik 72 Mod.
                Mob: 918 01 583

                Comment


                • Skal vi prøve og få til noe kjøring til uka eller gutter?

                  Hadde vært kult og testa et nytt sted kanskje? Noen som har noe idè om sted?

                  Comment


                  • Tårnåsen skole har mye å by på serlig i skogen bak skolen
                    Helge Heen -87 nr mitt: 45853534
                    biler: lady 90 og yota hilux og raven st med mamba max 7700 motor

                    Comment


                    • Originally posted by crawler helge
                      Tårnåsen skole har mye å by på serlig i skogen bak skolen
                      Der har vi jo kjørt endel, tenkte på og teste ut et helt nytt området jeg. Vet om et område på Langhus som jeg skal skjekke ut. Mye steiner og rent fjell der, tror det er utfordringer nok for både store og små biler og førere.

                      Comment


                      • du har aldri vært bak skolen på tårnåsen du :?

                        du har vært på fram silden av skolen bare du
                        Helge Heen -87 nr mitt: 45853534
                        biler: lady 90 og yota hilux og raven st med mamba max 7700 motor

                        Comment


                        • Er det noen som kjører trail 1.9 i Trondheim?

                          er sikkert mye artigere å kjøre sammen med noen, en å bare kjøre i sand haugene bak huset..
                          Kim Vanvik (89)
                          Twin detonator 4x4
                          inferno TR-15
                          mini-z H1
                          HUMVEE

                          Comment


                          • Skal vi crawle litt på Lørdag???????

                            Kan sikkert kjøre litt scale også,,,,,1.9-2.2.
                            Litt sugen igjen for litt kjøring!!!!
                            Noen som kan og evt hvor?????
                            NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
                            RC4WD Team Driver

                            Comment


                            • Lørdag høres ut som en god dag å crawle på, må få skrudd sammen pinne først. Lenge siden jeg har kjørt nå
                              Team Mustit RC
                              - Xray XB9 - RB- Byron - Sanwa - Savox -

                              Comment


                              • kanskje vi skulle prøvd oss på geoparken ?
                                Paul-Erik Bastiansen.74.Vestby.Sjef.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X