Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kjøretreff tråd når hvor????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noen som er klare for litt kjøring til Lørdag ?

    Som topic sier...........
    Paul-Erik Bastiansen.74.Vestby.Sjef.

    Comment


    • Jeg er klar som f..n
      080368 Morten Jenssen
      NORCC NorwegianRCCrawlers

      Comment


      • Seterbråten skole da eller? Det er bra til både scale og crawling.
        Paul-Erik Bastiansen.74.Vestby.Sjef.

        Comment


        • Narvik RC

          Her i Narvik brukes det crawlers på 1:10 og 1:8 skala, kjøres mest rundt Groms plass i taraldsvik på disse fine sommerdager. mindre biler sliter med hindrene, men har du bil så ta med!

          Men fast bane kommer etterhvert, når vi finner ut hvor det er praktisk å ha det.

          Alle som liker rc er velkommen til Groms plass, ta gjerne med rc koptret/fly/båt/bil whatever...

          God Sommer

          Comment


          • Noen på sørlandet som skal ut å kjøre snart ?
            Stefan Lund 1973
            Havoc, Shadow,The Lynx, Lama V3, Big Lama, Sabre, Multiplex EasyStar og Losi Nigth Crawler.

            Comment


            • stefan jeg er med! men når og hvor? skal jobbe natta til uka
              -79 modell / kjører DBX VE* Xray XB8 solgt!!*

              Comment


              • Hei. Kunne tatt en tur på lørdag f.eks. Hvor er jo et lite problem med all snøen nå. Vet du om noen plasser som duger.
                Stefan Lund 1973
                Havoc, Shadow,The Lynx, Lama V3, Big Lama, Sabre, Multiplex EasyStar og Losi Nigth Crawler.

                Comment


                • oki ja skulle passe fint til lørdag. hvor tenker du?
                  -79 modell / kjører DBX VE* Xray XB8 solgt!!*

                  Comment


                  • Skulle ha funnet en plass som det ikke er så mye snø. Må tenke litt om det kan være en grei plass. Men det hadde jo vært gøy om vi ble flere enn to. Ingen flere som vil ut å kjøre da eller blir det for kaldt for dere
                    Stefan Lund 1973
                    Havoc, Shadow,The Lynx, Lama V3, Big Lama, Sabre, Multiplex EasyStar og Losi Nigth Crawler.

                    Comment


                    • Tor Helge skal vi vente til det er mindre snø og kanskje vi kan få med noen flere. Hadde vært morro om vi var noen stykker.
                      Stefan Lund 1973
                      Havoc, Shadow,The Lynx, Lama V3, Big Lama, Sabre, Multiplex EasyStar og Losi Nigth Crawler.

                      Comment


                      • ja det høres meget lurt ut og da forhåpentligvis varmere i været også. er jo gøy å være noen stykker.
                        -79 modell / kjører DBX VE* Xray XB8 solgt!!*

                        Comment


                        • kjøring i bergen søndag 11.04.10 kl 13.00. på trailbanen på kokstad... alt av offroad kjøretøy er velkomen...

                          Comment


                          • Ser det er en stund siden noen har postet her.. Så jeg må bare spørre om det er noen som bedriver noe kjøring i oslo området? Uansett om det nå er vinter, votter eller sommer? :P

                            Comment


                            • norcc.com har ikke satt opp en tidsplan enda, men det kommer nok.
                              Ellers så kjører ikke jeg noe særlig skala / crawling nå på vinteren grunnet at snø gir utrolig dårlig feste...
                              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                              Facebook -> Mini-Z Norway

                              Comment


                              • Originally posted by NoBrainer View Post
                                Ellers så kjører ikke jeg noe særlig skala / crawling nå på vinteren grunnet at snø gir utrolig dårlig feste...
                                Pingle!!!
                                NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
                                RC4WD Team Driver

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X