Announcement

Collapse
No announcement yet.

fått meg WK crawler.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fått meg WK crawler.

    heisann har bytta til meg en WK crawler.dette blir min første crawler men skulle hatt en esc med dragback for det står en vanlig esc i bilen nå.noen som vet om en bra dragback reg?kjører med 2s nå



    2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

  • #2
    sidewinder funka no bra...og ikkje so dyr..
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      Link? Har crawler king og skulle hatt en jeg og siden den orginale suger!
      Når insektene blir knust på siderutene, gjør du det riktig. DRIFTING!!!!!!
      2stk TT01 med full alu og carbon, CC01 Skalatryne, Crawler King 4ws lett alumodda,
      2stk TL01, 2stk clodbuster, Twister Bell, STOR 1:4 F1 bil
      1:1 Toyota Avensis 1,8 VVTi
      HelganesRC-klubb

      Comment


      • #4
        her:http://www.liquidrc.com/index.php?ma...ducts_id=64751 og so må du ha castle link i tillegg for proigrammering..
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #5
          Castle Creations Sidewinder 1/10 sport MÅ ha en Castle Creations CCBEC for å fungere med servoer som er sterke. Trenger ikke PRO utgaven.
          Ellers kommer du bare til å oppdage en masse problemer, om ikke med en gang, så etterhvert.
          Det hjelper også at motoren er av en viss kvalitet.

          For å justere Sidewinder og BEC, så trenger man CastleLink. Så totalt sett kan det bli dyrt allikevel.


          4x4rc.no har visst ikke sidewinder eller bec inn akkurat nå, ellers skulle du fått linker.
          Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
          Facebook -> Mini-Z Norway

          Comment


          • #6
            bør vel kanskje ha bec og ja,eg har det ikkje på min scx10 med 18 kg servo på 3s..svinga so berre fy det..
            Cato Risholm, fullt hobbyrom...

            Comment


            • #7
              Er ikke sikker på v2 versjonen.
              Mens den gamle taklet jo sjelden digitale servoer på mer enn 9kg og hvis du har en sterk servo så er muligheten for at den takler 18kg servo ganske liten.
              Etter min lille erfaring med bare 7 sidewindere, så har alle feilet etter en stund. Så nå har jeg kjøpt CCBEC til alle sammen for å ungå slike problemer. Da har det vært feilfritt.
              Men det er som med alt annet, kan fint prøve uten, men vær obs på at du "plutslig" kan trenge en CCBEC, eller en annen BEC for den saks skyld.
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment


              • #8
                hehe..ja,ideelt sett ville eg nok hatt bec eg og,blir vel til det og då det e en hv servo eg har.. billig esc med drag brake og bec:http://store.rc4wd.com/Outcry-Crawle...BEC_p_666.html har denne i en ax10 med 4ws,funka bra so langt..men den har ikkje lipo cut,so det må en ha i tillegg..
                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                Comment


                • #9
                  finnes det noen oppgraderinger til wk crawler?
                  2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X