Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wraith - kit eller RTR?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Flytende Plastidip ser jeg mange bruker så skal gi det et forsøk. Det er vel bruken som bestemmer hvor lenge det varer. Ser mange bytter til alu huber og knoker da plasten ikke holder. Slikt får jeg ta etterhvert. Hvordan man klarer å knekke aksler på en bil som går relativt sakte forstår jeg nok ikke før jeg har prøvd selv, men det er mye feite og dyre ettermarkedsdeler...

    Har studert mye forskjellige bilder for å se hvor folk har klart å plassere elektronikken. Kommer il å gå for ganske små batterier, 3s 2.2a, for å prøve å få plass i fronten. Ser at Novak Eiger Pro som jeg har kjøpt kommer til å kreve litt plass... :-/ Tekin FXR ser mye mer snedig ut sånnsett
    Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

    Comment


    • #32
      skal ta en front mod jeg også, men jeg sikter på store hardcase batterier. ny esc som jeg tror er større enn eiger blir det også, så jeg for se hvor fullt det blir under panseret.

      aksel knekk skal litt til, men er man ivrig og hjulene sitter bom fast er det ikke umulig. er defor jeg bruker orginale plastikk mellomaksler slik att de ryker FØR alt annent.
      IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
      Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

      Comment


      • #33
        Holmes du tenker på?
        Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

        Comment


        • #34
          jepp, torque master`n. kommer i løpet av vinteren, har en ganske så stor handleliste til ulike biler som jeg sparer til.

          tar den vanlige utgaven da bilen min ikke skal i nærheten av vann =P
          IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
          Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

          Comment


          • #35
            Amerikanerne lovpriser jo alt fra Holmes, godt hjulpet av en og annen guru. Men den vanntette koster jo bare $10 ekstra? På det norske crawlerforumet har jeg inntrykk av at de fleste kjører Tekin eller Castle.
            Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

            Comment


            • #36
              vet det bare er en 10 ekstra, men når ingenting på bilen er splash sikkert fra før og ikke kommer til og bli det ser jeg ikke poenget i det.

              vet også att tekin "is thah bombh!" men
              1: jeg konkurer ikke.
              2: jeg vil bare ha noe som virker til mitt formål som er kosekjøring.

              samt att jeg går litt vekk fra crawling med wraithen da jeg har skaffet meg en ax-10 til det formålet, så jeg kan tillate meg litt andre ting av innmat.
              IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
              Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

              Comment


              • #37
                Det ser forøvrig ut som jeg klarer å lure inn esc over radioboksen. Meget thight fit og kablene trykker litt på panseret, men da går alt inn der forran. Har også et annet alternativ. Det blir plass på siden av batteriet, om jeg plasserer en modifisert batteriholder der forran. Så dette ordner seg
                Last edited by Odd-M; 19 November 2013, 23:21.
                Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                Comment


                • #38
                  Click image for larger version

Name:	20131216_225507.jpg
Views:	1
Size:	51.1 KB
ID:	782319

                  Da var den klar for testtur
                  Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                  Comment


                  • #39
                    da er det tut og kjør over skog og snø da

                    ville vel ventet litt med crawling til steinene blir tørre, sånn utpå våren.
                    IR Tank: Tamiya 1/16 M26 Pershing| VSP 1/24; leo2, t-72. |
                    Car: Mini-Z buggy,m03| 1/18: Xray M18MT, Iron Track mastadon| 1/10: Tamiya tt01r, m05, f104, Axial wraith

                    Comment


                    • #40
                      Så lenge klarer jeg ikke vente... Blir vel noe kjøring så snart det er tørt ute.
                      Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                      Comment


                      • #41
                        Action-bilde fra en tur tidligere i år. Veldig fornøyd med denne bilen. Har kjørt ganske mange batteripakker på den nå og har til dags dato ikke knekt en eneste del, foruten en rod end etter førerfeil og 2 meter fritt fall.
                        Anbefaler kit for de som er interessert i noe slikt. Du får en god del oppgraderinger på kjøpet og får muligheten til å montere bedre elektronikk. Den originale motoren og servoen i en RTR kommer ikke til å vare lenge.
                        Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X