Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trekke ladekabel ut av radioboksen LS Offroad baja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trekke ladekabel ut av radioboksen LS Offroad baja

    Hepps... sliter litt med att "dekslet" eller fliken som dekker over Tamiya pluggen sitter jo ikke akkurat veldig bra...

    Noen som har noen forslag til hvordan dette kan løses på en grei måte ?
    Er det noen lukkede systemer som jeg kan trekke helt ut av boksen for å få denne mer eller mindre helt vanntett, eller ihvertfall sandtett

    Samme gjelder da killswitch kabelen som går fra Radioboksen og bakover til motor. Noen som har en grei løsning for å få denne lett frahverandre.. ?? f.eks deanplugg eller noe annet som er vanntett ????
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

    En Baja

  • #2
    Litt silikon på gummifliken og rundt kanten på radioboksen har gjort susen for min del ihvertfal. Når det gjelder killswitch ledningen så er en deansplugg eller vanlige kabelsko mer enn vanntette nok til å håndtere dette. Er du usikker så kjør på ett par krympestrømper i tillegg. husk at det værste som skjer om du kortslutter killswitchledningen er at motoren stopper. Men det skal mer til enn et par vanndråper.
    Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

    Comment


    • #3
      Originally posted by jorgenms View Post
      Litt silikon på gummifliken og rundt kanten på radioboksen har gjort susen for min del ihvertfal. Når det gjelder killswitch ledningen så er en deansplugg eller vanlige kabelsko mer enn vanntette nok til å håndtere dette. Er du usikker så kjør på ett par krympestrømper i tillegg. husk at det værste som skjer om du kortslutter killswitchledningen er at motoren stopper. Men det skal mer til enn et par vanndråper.
      Er vel noe sånt jeg har kommet fram til også, så blir nok en deansplugg eller lignende, tror det blir lignende
      Men jeg lurer også på å trekke hele ladekabelen ut

      Da vha av en "skjøteledning" som går fra tamiya kontakten gjennom boksen og over til en traxxas kontakt som blir "tettet" med en hannplugg
      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

      En Baja

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X