Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor kjøpe LiPo Cutoff?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor kjøpe LiPo Cutoff?

    Kjøpte meg nettopp en HBX Rocket som jeg kommer til å kjøre med LiPo. Ser i gamle tråder her på forumet at regulatoren i denne ikke har innebygd LiPo Cutoff.

    Noen som veit hvor en kjøper billige Cutoff, eller i det minste alarmer for lav spenning?
    Så en cutoff hos RC_Land, men den kosta jo like mye som en brukt regulator.

  • #2
    Jeg kjøpte en alarm som jeg skulle sette på balansepluggen på lipoen.. vær ikke mange kronene på smallsize i byen..

    Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Da skal jeg sjekke nettsida deres. Ofte litt vanskelig å leite etter sånne ting som ikke har egen kategori på nettsiden.
      Men jeg fant nettopp en cut-off te 99,-kr hos Buggyshop.no.

      Comment


      • #4
        Noen som vet noen som har en sånn dings til å sette mellom regulator og mottaker, som tar både 2S og 3S?
        Jeg kjører med begge deler. Hvis lipo cut off mellom regulator og mottaker bare finnes i en type, lurer jeg på hvor man får kjøpt for 3S.

        Comment


        • #5
          Originally posted by engedale View Post
          Noen som vet noen som har en sånn dings til å sette mellom regulator og mottaker, som tar både 2S og 3S?
          Jeg kjører med begge deler. Hvis lipo cut off mellom regulator og mottaker bare finnes i en type, lurer jeg på hvor man får kjøpt for 3S.
          blir vell vanskelig og bruke den mellom mottaker og regulator da reg har ofte BEC som gir en konstant strøm på 5-6v
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X