Announcement

Collapse
No announcement yet.

HXT 4mm Gold Connector w/ Protector fra hk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HXT 4mm Gold Connector w/ Protector fra hk

    hei har kjøpt endel sånne kontakter å lurer på om noen har erfaring med sånne?finnes det noen guide til hvordan di settes sammen og loddes ?

    2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

  • #2
    How to http://www.youtube.com/watch?v=BLfXXRfRIzY
    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

    Comment


    • #3
      Originally posted by buzzd View Post
      hei har kjøpt endel sånne kontakter å lurer på om noen har erfaring med sånne?finnes det noen guide til hvordan di settes sammen og loddes ?

      http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=9283
      Kva skal du bruke pluggene på da?
      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

      Comment


      • #4
        noen 3s og noen 4s og en multi lader
        2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

        Comment


        • #5
          Ok, eg bruker desse koblingene på motorer, og regulatorer, funker der ihvertfall
          Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

          Comment


          • #6
            okey,da vet du kansje hvordan di settes sammen?
            2 hl tanks selges med mye stasj båt pakke selges pm me

            Comment


            • #7
              + på han og - på hun, omvend på regulator og lader.
              Etter du har loddet dytter du bare kontaktene på plass i plasthuset.

              Comment


              • #8
                Er disse lettere å plugge/unplugge enn EC3? For de synes jeg kan være litt tungvindte, men kan være fordi de er nye og jeg nettopp har tatt dem i bruk. Har en traxxas ESC med sånn HXT plugg-sak, og vurderer bare om jeg skulle lodda på EC3 istedet eller konvertere litt om litt til HXT.

                Deans synes jeg er lette å plugge/unplugge men de skal visstnok ha litt svakhet i den bøylen som kan knekke/bli dårlig etterhvert?

                En annen plugg jeg har sett litt på er xt60, de virker nice på både lodding og kontaktflate og tåler mye amps.

                Comment


                • #9
                  Ec3 og ec5 er å anbefale , evig lette å lodde og tåler mye pulver... Eg har loddet alle minde koblinger til ec5
                  Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by john_erlingbakke View Post
                    Ec3 og ec5 er å anbefale , evig lette å lodde og tåler mye pulver... Eg har loddet alle minde koblinger til ec5
                    De er ikke litt i største laget da?
                    EDIT: De så faktisk ikke så gale ut, tror jeg skal prøve et par av de der.
                    Last edited by Corvinus; 7 January 2012, 22:31.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Corvinus View Post
                      De er ikke litt i største laget da?
                      EDIT: De så faktisk ikke så gale ut, tror jeg skal prøve et par av de der.
                      Vel en får jo seff de det litt an etter sin bruk, men noe som for store plugger finnes vel ikke ( Innen rimelighetents greser) Eg bruker ec5 på alt fra 2S lipo til 6S
                      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                      Comment


                      • #12
                        Fikk 10 EC5 plugger i dag, de var digg ja Konverterte to biler og noen batterier til det.

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X