Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reperasjon/Service av TA SC10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reperasjon/Service av TA SC10

    Hei.
    Jeg kjøpte en brukt TA SC10 her på forumet for et par år siden. Har vært veldig fornøyd med den, men nå er det en del problemer med clutch, tannhjul og noen stag som må skiftes. Jeg er på utkikk etter noen som har god peiling (gjerne forhandler) som kan ta service på denne for meg så sønnen min kan få bilen på veien omgående. Jeg betaler selvsagt frakt til og fra samt deler og arbeidspenger.

    Håper noen med gode referanser som er pålitelig kan ta kontakt her slik at jeg kan få reparert bilen til sønnen min

    Edit: Sendte e-post til hobby24.no som ligger her i tromsø for noen uker siden og har ikke fått svar, så det er derfor jeg spør her

    NicoLoco

  • #2
    Uff da. Jeg skal sende en melding til kassadama der oppe og be han svare deg!
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      Originally posted by xilian View Post
      Uff da. Jeg skal sende en melding til kassadama der oppe og be han svare deg!
      Takk for det! Vil du samtidig anbefale meg om å benytte dem? Jeg ønsker å få det gjort så snart som mulig og kan pga jobben min sende dette gratis til andre om det er bedre.

      Takk for svar. Har du noen andre tips til gode forhandlere som kan ta på seg jobben å kjøpe inn deler og skru sammen bilen så den ikke blir ødelagt igjen?

      Comment


      • #4
        Hobby24 kan jeg absolutt anbefale, og jeg er veldig overrasket om det er tilfelle at det
        er flere uker siden du sendte mail uten å ha fått svar. Jeg hadde skjønt det hvis du
        sendte nå i påska, for det har jo vært en del røde dager og sånt...

        Uansett. Send epost eller mye bedre, stikk innom butikken med det du trenger hjelp til så ordner det seg.
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment


        • #5
          Originally posted by xilian View Post
          Hobby24 kan jeg absolutt anbefale, og jeg er veldig overrasket om det er tilfelle at det
          er flere uker siden du sendte mail uten å ha fått svar. Jeg hadde skjønt det hvis du
          sendte nå i påska, for det har jo vært en del røde dager og sånt...

          Uansett. Send epost eller mye bedre, stikk innom butikken med det du trenger hjelp til så ordner det seg.
          Jeg fikk svar i går! Hehe Tusen takk! Jeg leverer inn bilen der og satser på at dette går storfint

          Comment


          • #6
            Very good!
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X